گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

تاریخچه ساخت تابلو تبلیغاتی دیرینه ای دراز مدت دارد و برای نمایان نمودن نوع کسب و کار و تبلیغ برای جذب مشتری بیشتر کاربرد دارد . ساخت تابلو تبلیغاتی یکی از رایج ترین روش های تبلیغاتی ارزان قیمت است که تقریبا همه کسب و کارها حداقل شده یک بار به سفارش تابلو تبلیغاتی برای مغازه و یا تابلو فروشگاه خود اقدام کرده اند . تابلو سر درب و یا تابلو مغازه بیانگر هویت و شناسنامه هر مغازه ای محسوب می شود و نوع کسب وکار یک مغازه را به افراد معرفی می کند .








اما اگر بخواهیم فراتر از این حرفها پیش رویم می توانیم با طراحی و ساخت بیلبورد های تبلیغاتی در حیطه شهری و یا فراشهری در بین بزرگراه های شهری مختلف به تبلیغ کالا و خدمت خود بپردازیم . یک روش مدرن تر که در زمینه تبلیغات مدرن انجام می گیرد نصب تلویزیون شهری و یا تابلو روان است که قابلیت انیمیشنی دارد و می تواند بر دید بصری بیننده تاثیر بیشتری داشته باشد و به صورت انیمیشنی و جذاب جلب توجه کند علاوه بر آن تلویزیون شهری قابلیت نمایش فیلم نیز دارد و شما می توانید با ساختن کلیپ های کوتاه مدت در مورد نوع کسب و کار هم افراد را سرگرم نمایید و هم به ترویج تبلیغ خود بپردازید .

در زیبا سازی یک تابلوی تبلیغاتی عوامل زیادی از جمله نورپردازی و استفاده از افکت های نوری زیبا ، نوع تابلوی تبلیغاتی ،  حجیم سازی حروف برجسته ، رنگ آمیزی و نحوه بکارگیری رنگ ها ، نوع متریال بکار رفته ، جنس تابلو تبلیغاتی و قیمت تابلو تبلیغاتی دخیل هستند .

امروزه با ورود دستگاه های چلنیوم ساز تنوع ساخت انواع تابلو تبلیغاتی بسیار گسترده شده است و تابلوهای تبلیغاتی با نام های مختلفی همچون تابلو استیل ، تابلو چلنیوم ، تابلو چلنیوم کریستال ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو کامپوزیت ، تابلو ال ای دی و ... پا به عرصه بازار نهاده اند و هنگام سفارش تابلو سفارش دهنده دچار سردرگمی می شود که کدام نوع را انتخاب نماید اما با همه این اوصاف اکثریت تابلوهای نام برده شده با استفاده از حروف برجسته ساخته می شوند و فقط نوع متریال به کار رفته و زمینه کاربردی هر یک از آنها متفاوت است و همین تفاوت باعث می شود که مثلا قیمت تابلو کامپوزیت با قیمت تابلو چلنیوم تفاوت زیادی داشته باشد .

با همه این اوصاف اگر صاحب کسب وکارید و تابلو سر در مغازه ندارید ویا تابلو فروشگاهی شما کیفیت خود را از داده است می توانید با سفارش و یا تعویض تابلوی تبلیغاتی خود یک تابلو جدید و زیبا با حروف برجسته بسازید که تاثیر فوق العاده ای هم در زیبایی مغازه و هم در جذب مشتریان دارد .

 


  • ۹۷/۰۸/۱۵
  • علی صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی