به علت تورم و افزایش تعداد رقبا در حیطه های کاری مختلف برای موفقیت در هر کسب و کاری سوالات زیادی از قبیل زیر مطرح می شود :
چگونه برای فروش محصولات خود بازاریابی نماییم ؟
برای برند سازی و معروفیت برند خود از چه ترفندهایی استفاده کنیم ؟
چگونه درآمد بیشتری کسب نماییم ؟
از چه روش های تبلیغات برای معرفی محصولات و یا ارائه خدمات بهره بگیریم ؟
آیا ساخت تابلوی تبلیغاتی برای معرفی برند کافی است ؟
انواع تابلوهای تبلیغاتی جدید موجود در بازار کدامند ؟
این قبیل سوالات امروزه که کسب و کارها دچار کساد شده اند و بازار اقتصادی متشنج شده است بیش از پیش ذهن افراد تولید کننده و یا ارائه دهنده خدمات را به خود مشغول کرده است
بازاریابی و تبلیغات قطعا در فروش بهتر محصول و دریافت خدمات بیشتر موثر واقع میشود اما اینکه از کدام روش های تبلیغاتی استفاده کنید به موقعیت شغلی و جایگاه کسب و کار همچنین تجربه ای که از رفتار مشتریانتان دارید بستگی دارد.
اگر مشتریان شما از طریق اینترنت و دنیای مجازی با شما در ارتباطند بهتر است به جای بهره گیری از تبلیغات محیطی همانند تابلوسازی از شیوه های تبلیغاتی موجود در این فضاها مانند درج بنرهای تبلیغاتی ثابت و متحرک در سایت های پربازدید استفاده نمایید اما اگر مشتریانی دارید که از طریق عبور و مرور در مکان های عمومی و یا تجاری به شما مراجعه می نمایند بهتر از ساخت تابلو به روشهایی همچون ساخت تابلو حروف برجسته ، ساخت تابلو چلنیوم ، ساخت و نصب تابلو فلکسی ، طراحی و ساخت بیلبورد ، ساخت تابلو نئون ، ساخت حروف برجسته استیل ، ساخت تابلو مغازه و ساخت تابلو فلزی بهره ببرید و این تابلوهای تبلیغاتی را در مکانهای متعدد در سطح شهر و همچنین به عنوان تابلو سر در مغازه در سردرب مغازه خود نصب کنید و با این کار به تبلیغ کسب و کارتان بپردازید و مطمئن باشید که این کار در معرفی برند شما به مشتریان و درنتیجه فروش بیشتر تاثیر زیادی خواهد گذاشت .
از جمله تاثیرات مفید نصب تابلو تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود :
1) بیشتر دیده شدن :
شیوه های تبلیغاتی زیادی من جمله درج آگهی در تلویزیون ، رادیو ، روزنامه و سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی وجود دارد اما این نوع پیام های تبلیغاتی به نیاز مخاطب و زمان های خاص تبلیغات بستگی دارد برای مثال ممکن است افراد به هیچ عنوان به هیچ یک از این رسانه های تبلیغاتی رجوع نکند اما نصب تابلو تبلیغاتی در مکان های متعدد و در معرض دید عموم می تواند مخاطبان زیادی برای ارجاع به سمت شما کسب نماید.
2) ایجاد انگیزه برای خرید کردن :
وقتی انسانها تصمیم به خرید محصولی میگیرند با مراجعه به منابع تبلیغاتی مرتبط و مراکز تجاری اقدام به خرید می نمایند پس از کسب اطلاعات در زمینه فروشگاه مناسب زمانی که به محل مراجعه می کنند تابلو سر در مغازه و یا تابلو فروشگاه تاثیر زیادی در تبدیل مشتری به خریدار واقعی دارد اگر مشتری هنگام رجوع به محل کسب شما هیچ تابلوی تبلیغاتی مرتبط با خدمات شما را ملاحظه نکند ممکن است به علت غیرمعتبر بودن مکان از خرید منصرف شود زیرا تابلو سر درب مغازه به عنوان شناسنامه کسب و کار معرفی میشود .
3) تفاوت با رقبا :
امروزه که در هر کسب و کاری رقابت زیاد شده است برای پیش گرفتن از رقبای خود با کمی ایده پردازی و استفاده از ترفندهای تبلیغات مدرن می توانید مشتری بیشتری برای کسب و کارتان بدست آورید . یکی از این ترفندهای تبلیغاتی استفاده از تابلوهای تبلیغاتی مدرن با رنگ آمیزی و نورپردازی های متنوع همچون تابلو روان ، تابلو ال ای دی ، تابلو برجسته چلنیوم ، تلویزیون شهری ، تابلو نئون و بیلبورد که قابل پیاده سازی با اشکال ، ویدیوها و رنگهای متنوع هستند و چشم بصری مشتری را درگیر نموده و براحتی ذهن مشتری را درگیر کرده و به سمت شما سوق می دهد.
4) تبلیغات مدرنیته :
در گذشته تبلیغات درج شده بر روی تابلوهای تبلیغاتی ، تنها یک نوشته ساده بوده اگر هنوز هم از آن تابلوی تبلیغاتی استفاده می کنید به شما پیشنهاد می کنیم که هر چه سریعتر تابلو سر در مغازه بی روح خود را با تابلوهای تبلیغاتی مدرن همچون تابلو استیل طلایی ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم کریستال ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو تبلیغاتی سه بعدی ، تابلو نئون پلاستیک ، و دیگر تابلوهای تبلیغاتی که با حروف برجسته ساخته می شوند تعویض نمایید با این کار هم یک نما و جلوه زیبایی به محیط کار خود بخشیده اید و هم از تابلویی استفاده کرده اید که می تواند به صورت بصری ذهن مخاطب را درگیر نماید.
- ۹۷/۰۷/۱۰