تابلوسازی کامپوزیت :
ساخت تابلوی تبلیغاتی بر اساس متریال های متعددی قابل انجام و پیاده سازی است که یکی از این متریال ها کامپوزیت می باشد . کامپوزیت یک متریال بسیار عالی برای ساخت تابلو تبلیغاتی می باشد . استفاده از ورق های کامپوزیت در تابلوسازی دارای کاربردهای زیادی می باشند زیرا این ورق ها دارای زیبایی و مقاومت بالایی هستند . کامپوزیت به معنای ترکیب و مرکب بودن است زیرا ورقهای کامپوزیت از دو ورق آلومینیومی ، دولایه چسب و یک لایه پلی اتیلن ساخته شده است ، پس از چسباندن لایه ها ، در سطحی بیرونی تابلو کامپوزیت از رزین PVDF استفاده می شود تا این تابلو از رطوبت و پوسیدگی معصون بماند . به طور کلی تابلو کامپوزیت دارای ویژگی های منحصر به فردی است و همین امر سبب می شود از ورق کامپوزیت به عنوان زیرساخت تابلوهای تبلیغاتی دیگر و همچنین نمای ساختمان ها بهره ببرند
مزایای تابلو کامپوزیت :
تنوع در رنگ
دارای وزن سبک
قابلیت انعطاف پذیری ، قوس دادن و فرم دهی
قیمت تابلو کامپوزیت بسیار مرقوم به صرفه است
نکات فنی :
آهن کشی و شاسی کشی : زیرکار،ازقوطی با ابعاد 40*1540 کیلوگرمی برای آهن کشی بهره برده می شود
ورق کامپوزیت : این ورق ها دارای ضخامت 4 میلی متر با قطر 0.5 سانتیمتر می باشند .
کناره دور ورق های کامپوزیت : برای اینکه کناره دور ورق های هنگام اسمبل کردن دچار پوسیدگی نشوند از کناره اچ وی ال استفاده می شود زیر در مقایسه با چسب های لاستیکی مقاومت بهتری در برابر پوسیدگی دارند
آب بندی و شیب مناسب هنگام نصب تابلو در تمامی جهات بسیار حائز اهمیت است
امکان فارسی بر کردن شکست های در تابلوسازی کامپوزیت وجود دارد
از دیگر ویژگی های فنی که می توان به آن اشاره نمود جایگذاری راحت ، حمل و نقل سریع ، نگهداری آسان و سرعت در عملیات نصب و پیاده سازی است
- ۹۸/۰۲/۰۱