گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

بدون مطرح شدن در دنیای کسب و کار و معرفی نوع حرفه ای که به آن مشغول هستید کسی شما و محصولات تولیدی یا خدمت ارائه شده را نمی شناسد و به سراغ شما نخواهد آمد ، پس لازم است برای پیشرفت و ترقی در حیطه کاری خود دست به دامان تبلیغات شوید و هر چه این تبلیغات در حوزه های مختلف بیشتر شود به همان اندازه سبب محبوبیت برند شما می شود و سود و بهره وری را برای شما به ارمغان می آورد . تبلیغات نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه ای برای فردای شماست به شرط آنکه در مکان و زمان مناسب به وقوع بپیوندد . روش های تبلیغاتی زیادی از جمله تابلوسازی ، چاپ پوستر ، چاپ بنر ، طراحی بیلبورد ، نصب تلویزیون شهری یا ال ای دی ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و تبلیغ در وب سایت ها و وبلاگ ها .

ما در این جا می خواهیم در مورد تبلیغات چریکی بحث نماییم .

بازاریابی چریکی چیست ؟

بازاریابی چریکی ترکیبی از خلاقیت ، روابط عمومی بالا و جلب رضایت مشتری با استفاده از ابزارهای غیرمعمول می باشد که یک کسب و کار را به سمت ترقی و پیشرفت هدایت می کند و سبب شگفتی مردم می شود . در این روش اصل مهم خلاقیت است به طوری که تا به حال هیچ رقیبی آن خلاقیت را پیاده سازی نکرده باشد و فقط مختص به کسب و کار شما باشد .

اصول تبلیغات چریکی :‏

‏1) شناسایی کامل مشتریان و جمع آوری اطلاعات کلی :‏

گام اول در بازاریابی چریکی دریافت اطلاعات در مورد مشتریان هدف می باشد اینکه مشتریان شما بیشتر از روشهای سنتی برای ‏برقراری ارتباط با شما استفاده می کنند و یا از روشهای اینترنتی . در کل برای داشتن چنین اطلاعاتی باید در مورد طرز فکر  ، جنس ‏مخاطبان هدف ، فرهنگ و موارد دیگر اطلاعات کافی داشته باشید و گرنه در تبلیغ خود با شکست روبرو خواهید شد .‏

‏2) متمرکز شدن بر بازار هدف کوچک :‏

این روش تبلیغات بیشتر برای شرکت های کوچک عملی تر و کاربردی تر است . گاهی شرکت های کوچک اگر بازار هدف خود را ‏مشخص کرده و طبق نیاز مشتریانشان عمل نمایند قطعا می توانند از شرکت های بزرگتر در عرصه کاری خود سبقت بگیرند .‏

‏3) خلق ایده های جدید :‏

یک خاصیت ویژه و کلیدی بازاریابی چریکی است . در واقع اگر ایده نو وجود نداشته باشد بازاریابی چریکی با شکست مواجه خواهد ‏شد .‏

‏4) با کمبود بودجه مشکل ندارد :‏

این روش تنها روشی است که می توان با داشتن بودجه بسیار کم اما تلاش ، خلاقیت ، تفکر به بهترین نتیجه ممکن که همان جذب ‏مخاطب است دست یافت.‏

‏5) برقرای عدالت : میزان تاثیرگذاری این روش و سوددهی آن بین شرکتهای کوچک و بزرگ برابر است .‏

‏6) معیار اصلی سود است نه فروش : هدف کسب سود در طول زمان است نه فروش لحظه ای

 

  • ۹۸/۰۵/۰۲
  • علی صادقی

نظرات (۱)

  • بازاریابی چریکی
  • از سایت ما دیدن کنید ما تخصوصمون بازاریابی چریکی هست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی