گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰


تابلو های تبلیغاتی متعددی با استفاده از حروف برجسته ساخته و طراحی می شوند . با ورود دستگاه های حروف ساز و ورود تابلو حروف برجسته ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته همچون تابلو چلنیوم ، تابلو چلنیوم کریستال ، تابلو لبه پلاستیک ، تابلو فلزی ، حروف برجسته وکیوم ، تابلو حروف ترکیبی ، تابلو حروف پترن ، لایت باکس و سایر تابلوهای تبلیغاتی پا به عرصه بازار نهادند  .  یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی تابلو برجسته فلز یا تابلو استیل برجسته می باشد که می خواهیم در مورد نحوه ساخت آنها توضیحاتی را ارائه نماییم .



مراحل ساخت تابلو حروف استیل برجسته :

1) ابتدا حروف توسط یکی از نرم افزارها همچون کرل دراو و یا اتوکد طراحی می شوند .

2) پس از آماده سازی طرح ، با استفاده از دستگاه CNC طرح برش داده می شود و سپس از روی طرح یک پلات گرفته شده و طرح توسط قیچی دستی برش می خورد .

3) محیا نمودن لبه های کار  با توجه به نوع حروف در اندازه های 1 تا 4 سانتی متر

4) در ساخت تابلو برجسته فلز پرداخت کاری حروف نیاز به سمباده کاری دارد پس از برش حروف لبه های برنده آن توسط سمباده و بورس سیمی سابیده می شود تا تمام تیزی های آن گرفته شده و نرم شود .

5) حروف استیل نیاز به رنگ آمیزی ندارد و خود حاوی رنگ های طلایی ، نقره ای و دودی می باشد . در این مرحله با توجه به نوع سفارش مشتری حروف بر روی زیرساز نصب می شود

6) روشنایی حروف برجسته استیل یا حروف فلزی به دلیل عدم عبور نور فقط از پشت حروف صورت می پذیرد و یک حالت سایه مانند زیبا به نمایش گذاشته می شود .


نکته های فنی :

فلزات مورد استفاده برای ساخت حروف برجسته استیل یا حروف برجسته فلزی عبارتند از گالوانیزه ، مس ، برنج و استیل ، که امروزه فقط از فلز استیل در رنگ های متنوع مات و براق و طلایی و سیاه استفاده می شود ، زیرا استیل بر عکس سایر فلزات نام برده شده به مرور زمان سیاه نمی شود و نیاز به پرداخت مجدد ندارد  . اگر بخواهیم از حروف برجسته گالوانیزه استفاده نماییم می بایست از رنگ کوره ای استفاده شود و برای جلوگیری از گسستگی قلع در کوره نیز از زرجوش برای متصل نمودن لبه به رویه بهره می برند .


عوامل موثر بر قیمت تابلو استیل

قطر حروف

نورپردازی داخلی و خارجی حروف و قاب آن

قاب تابلو استیل و جنس آن

اندازه و فونت حروف

جنس رویه ، زیرساز و متریال های مورد استفاده

طول و عرض تابلو

اندازه قطر لبه ها


  • ۹۷/۱۰/۲۶
  • علی صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی