گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تابلو وکیوم

 

تابلو وکیوم :

تابلو وکیوم یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که توسط خلاء تشکیل شده در ترموفرمینگ و ورق پلاستیکی با دمای تشکیل دهنده گرم شده بر روی ورق پلکسی حاصل می شود و به شکل خلاء در قالب گنجانده می شود . در این روش برجستگی حروف توسط خلاء صورت می گیرد . برای اینکه در حروف برجسته وکیوم بتوان شکل پذیری ایجاد نمود از یک پرسی یک چوب فوم ساختاری ، قالب ریخته گری و یا ماشین آلومینیومی استفاده می کنند که این عمل سبب ایجاد شکل دلخواه تابلوساز می شود .

در هنگام شکل دهی حروف برجسته وکیوم ، گاهی ممکن است تابلوساز با مشکلاتی مواجه شود یکی از این مشکلات این است که مقداری رطوبت جذب پلاستیک می شود که این عامل سبب ایجاد حباب هایی در لایه های داخلی حروف می شود که تابلوساز با استفاده از حرارت می تواند این حباب ها را بخشکاند . مشکل دومی که ممکن است در هنگام ساخت تابلو وکیوم رخ دهد این است که زمانی که یک قالب بزرگتر از حد باشد ممکن است پس از عمل حرارت دهی حروف برجسته به قالب بچسبد برای حال این مساله تابلوساز از یک زاویه پیشین سه درجه یا بیشتر بهره می برد .

برجستگی حروف تابلو وکیوم توسط خلاء و حرارت دهی را می توان دو یا سه سانتی متر در نظر گرفت .

قیمت تابلو وکیوم :

به دلیل اینکه برای ساخت تابلو وکیوم نیاز به استفاده از دستگاه های مخصوص و مکان بزرگی برای کارگاه تابلوسازی است بنابراین ساخت این تابلو هزینه بیشتری می طلبد .

انواع قالب های تابلو وکیوم :

قالب آلومینیومی حروف وکیوم :

در این روش قالب های آلومینیومی در ریخته گری که دارای خطوطی است که می توانند دمای عبور کننده را کنترل نمایند تا گرمای تولید شده جهت فرم دهی پلاستیک را کنترل نمایند و سرعت تولید را بالا ببرند .

قالب کامپوزیتی حروف برجسته وکیوم :

این قالب ها توسط رزین پرشده ساخته می شوند که در ابتدا مایع هستند اما با گذشت زمان سخت تر می شوند .

تابلو وکیوم سه بعدی :

در این روش برجستگی حروف بیشتر می شود و در زاویه های متعدد نمایان می شود و زیبایی تابلو دو چندان می شود .

  • علی صادقی
  • ۰
  • ۰

 

تابلو تبلیغاتی و اهداف تابلوسازی تبلیغاتی :

تبلیغات محیطی در حوزه ها و مشغله های متعدد یکی از ملزومات می باشد زیرا رقبا همواره در حال فعالیت برای پیشی گرفتن از یکدیگر می باشند بنابراین اگر در حوزه فعالیتی خود به تبلیغات نپردازید و تبلیغات را به عنوان هزینه سربار تلقی کنید قطعاً در کسب و کار خود با شکست مواجه خواهید شد به این دلیل که تبلیغات نه تنها یک هزینه سربار نیست بلکه سرمایه ای برای آینده کاری شماست و می تواند فروش بیشتر و درآمد بهتر را برای شما به ارمغان بیاورد

در دنیای کسب و کار روش های زیادی برای تبلیغات و بازاریابی موجود است  که شرکت های تولید کننده کالا یا ارائه دهنده خدمات می توانند با بهره مندی از این روش های تبلیغاتی محصولات و خدمات خود را به عموم افراد معرفی نمایند تا در صورت نیاز افراد به آنها مراجعه نموده و محصولات را بخرند یا خدمات را دریافت نمایند .

با توجه به حیطه کاری خودتان و همچنین نحوه برقراری ارتباط مشتریان با شما می توانید نوع روش تبلیغاتی خود را برگزینید روش های تبلیغاتی سنتی بسیار رایج هستند اما با ظهور اینترنت و شبکه های اجتماعی تحولی نوین در رفتار مشتریان فراهم آمد و تقریباً می توان چنین بیان نمود که افراد روزانه حدود یک سوم از وقت آزاد خود را در اینترنت و شبکه های اجتماعی می گذرانند بنابراین بازاریابان و کارشناسان به دنبال روش های نوین برای ، از جمله آنها می توان به تبلیغات کلیکی ، تبلیغات ایمیلی ، تبلیغات چریکی ، تبلیغات سمپلینگ ، تبلیغات پورسانتی ، تبلیغات دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب ، اینستاگرام ، تلگرام ، لینکدین ، فیس بوک و ... اشاره نمود. اما آن چیزی که در این میان حائز اهمیت می باشد این است که با وجود تبلیغات این چنینی باز هم تبلیغات سنتی نظیر چاپ پوستر ، تراکت ، بروشور ، کاتالوگ ، طراحی بیبلبورد ، تلویزیون شهری و تابلوسازی جایگاه ویژه ای دارند و وجود آنها برای جذب مشتری یک ضرورت محسوب می شود .

 

هدف این همه روش های تبلیغات این است که مشتریان هر کدام دارای سلایق و توقعات متفاوتی هستند و هر کدام با توجه به سلیقه خود نوع تبلیغات را دنبال می کنند برای مثال یک فرد که اصلاً به سایتها و شبکه های اجتماعی و دیگر موارد دسترسی ندارد و یا به علت نداشتن اعتماد به وب از شبکه های اجتماعی و یا اینترنت خریدی انجام نمی دهد یقیناً از روش های دهان به دهان یا از طریق تبلیغات چاپی و رسانه ای و یا توسط تابلوهایی که به عنوان تابلو مغازه در سر درب نصب شده اند و با دیدن دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی مغازه ها و یا فروشگاه ها ترغیب می شود که برای خرید به مکانی مراجعه نماید بنابراین برای اینکه بتوانید تمام قشر با هر سن و جنسیتی را تحت تاثیر خدمات خود قرار دهید می بایست در تمای زمینه ها اقدام به تبلیغ نمایید تا کسب و کار پررونقی داشته باشید .

به هرحال در حوزه های فعالیتی متفاوت تبلیغات به دو دسته کلی تقسیم بندی می شود که عبارتند از تبلیغات سنتی و تبلیغات مبتنی بر وب . برای انتخاب نوع تبلیغات می بایست ابتدا نسبت به مشتریان خود شناخت کافی داشته باشید و بدانید که آنها با استفاده از کدام روش به سراغ شما می آیند و از همان طریق با آنها ارتباط برقرار نمایید . علاوه بر رفتار مشتریان نیاز است که همواره رفتار بازار و رقبا نیز رصد کنید تا در هنگام تغییرات اساسی ، بتوانید از خود واکنشی مثبت و تاثیرگذار نشان دهید و با شکست مواجه نشوید .

  • علی صادقی