گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

 

 

انواع تابلو ال ای دی :

در زمینه های تبلیغات و بازاریابی روش های زیادی وجود دارد که برترین و پراستفاده ترین نوع آن که توسط همه نوع اصناف و مشاغل مورد بهره برداری واقع می شود تابلوسازی است . تابلوساز با هنر و خلاقیت خود و با کمک دستگاه ها و ابزارهای متعددی که وارد این حوزه شده و می شود هر روز تابلویی را به لیست تابلوهای تبلیغاتی می افزاید که زیبایی ها و مزایا و معایب خاص خود را دارا می باشند . یکی از متدهای تابلوسازی که بسیار مورد استقبال واقع شده است تابلو ال ای می باشد که در ادامه به تشریح مختصری از آن می پردازیم :

تابلو ال ای دی چیست ؟

یک نوع نمایشگر دیجیتال است که المانهای اصلی تشکیل دهنده آن ماژول ها می باشند این تابلو به علت داشتن انیمیشن جایگزین مناسبی برای انواع تابلوهای تبلیغاتی نظیر تابلو فلکسی ، بنر و یا نئون می باشند

انواع تابلو ال ای دی :

به طور کل تابلو ال ای دی به دو دسته مختلف تقسیم می شود که عبارتند از :

 

تابلو ال ای دی ثابت :

این نوع تابلو با رقص نور در رنگ ها و افکت های متفاوت می تواند خودنمایی کرده و از دوردست نظر رهگذران را جذب کند اما قادر به حرکت دادن و پیاده سازی انیمیشن های متفاوت بر روی پیام و یا تصاویر تبلیغاتی نخواهد بود .

تابلو ال ای دی  روان :

تابلو روان یک از اقسام تابلو ال ای دی است که فوق العاده است و به راحتی می توان انواع تصاویر و متون تبلیغاتی را توسط این تابلو به حرکت درآورد و برای هر کاراکتر بطور جداگانه برنامه نمایشی خاصی را در نظر گرفت .

انواع اقسام تابلو ال ای دی متحرک :

تابلو ال ای دی روان تک رنگ :

در ساخت این نوع تابلوی تبلیغاتی از متون و انیمیشن تک رنگ استفاده می شود

تابلو ال ای دی روان سه رنگ و یا هفت رنگ :

این تابلو قابلیت نمایش سه رنگ به طور همزمان را دارد

تابلو ال ای دی فول کالر :

یکی از مدرن ترین تابلو دیجیتال است که توانایی نمایش تمام رنگ های دلخواه را دارد این تابلوها با نام تمام رنگ و یا تلویزیون شهری فراخوانی می شود . این تابلو ال ای دی علاوه بر عکس و انیمیشن قابلیت نمایش فیلم نیز دارند و در عرصه تبلیغات مدرن حرف اول را می زند .

 

  • ۹۸/۱۰/۰۸
  • علی صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی