گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تابلو برجسته چلنیوم چیست ؟

امروزه برای شناسایی  هر کسب و کاری نیاز مبرم به تبلیغات مستمر بیش ازپیش احساس می شود زیرا در هر کسب و کاری تعداد رقبا زیاد شده است و برای پیشی گرفتن از رقبا به ناچار مجبوریم دست به تبلیغات بزنیم تا بیشتر شناس و مطرح شویم

ساخت انواع تابلو تبلیغاتی و استفاده از آن به عنوان تابلو سردر مغازه یکی از مرسوم ترین روشها برای معرفی برند محسوب می شود .

روش های تبلیغات مدرن زیادی در عرصه تابلوسازی به معرض اجرا درآمده است یکی از این روش های محبوب برای ساخت تابلو تبلیغاتی جدید ، تابلو چلنیوم  می باشد که امروزه استفاده زیادی دارد طراحی این تابلو تبلیغاتی تقریبا یکی است اما با توجه به نحوه ساخت حروف برجسته چلنیوم با نامهایی همچون تابلو چلنیوم کریستال ، تابلو چلنیوم طلایی  ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم ستاره ای فراخوانی می شود که هر شخص با توجه به سلیقه و میزان بودجه اقدام به ساخت تابلوی تبلیغاتی سفارشی خود می نماید .

  • علی صادقی
  • ۰
  • ۰



نصب تابلو تبلیغاتی به عنوان تابلو سر در مغازه و یا  نصب در گذرگاه ها  شامل استفاده از ابزارهای گوناگونی برای نصب است . ساخت بیلبورد نیز از اجزاء گوناگون و مجزایی تشکیل شده است که در ادامه به شرح آن می پردازیم :

  • علی صادقی
  • ۰
  • ۰

اکثر ما می دانیم که تابلوسازی یکی از پرکاربردترین روشهای تبلیغاتی است و همه در منظر شهری هنگام عبور از خیابانها شاهد تابلوهای تبلیغاتی که به صورت بیلبورد خلاق ، تابلو روان یا ال ای دی ، تابلو سر درب هستیم همه این تابلوهای تبلیغاتی نصب شده یک هدف دارند . 

حال این سوال مطرح می شود که هدف از ساخت تابلو تبلیغاتی چیست ؟  

پر واضح است که تنها هدف معرفی برند و شناساندن آن به عموم مردم بویژه مشتریان هستند . هدف از تبلیغات نگه داشتن مشتری دائم و جذب مشتری جدید است .

آیا ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی ارزش صرف هزینه بالا را دارد؟

در جواب می گوییم بله ، زیرا تا زمانی که عموم افراد  ، شما و کسب و کارتان را نشناسند و در مورد آن آشنایی کافی نداشته باشند قطعا به سراغتان نمی آیند . اگر کسب و کار شما از گذشته های دور است و مشتریان خود را یافته اید باز نیاز به تبلیغات مداوم دارید چرا ؟ به دو علت ! اول اینکه رقبای شما زیاد شده اند و رقیب های جدیدی پیدا کرده اید و ممکن است ترفندهای تبلیغاتی آنها باعث شود که رقبای شما محبوبیت بیشتری نسبت به شما پیدا کنند و مشتریان شما را به سوی خودشان بکشانند و دوم اینکه با معرفی برندهای جدید و عدم تبلیغ توسط شما برند شناخته شده شما کم کم به دست فراموشی سپرده شود پس باید تبلیغ کنید تا همیشه دیده شوید .


  • علی صادقی
  • ۰
  • ۰



بی شک همه متوجه تاثیر تبلیغات در روند کسب و کارهای مختلف هستند .  اگر شما در حال تولید کالا یا ارائه خدماتی هستید قطعا برای بهتر دیده شدن در بازار کار نیاز مبرم به تبلیغات در عرصه فعالیت خود دارید زیرا با تبلیغات برند شما شناسانده و معرف حضور مصرف کننده واقع می شود . در هر شغلی رقابت فراوان است پس برای پیشروی در زمینه شغلی به ناچار دست به تبلیغات می زنیم .  شیوه انتخاب تبلیغات برای هر شغل متفاوت می باشد برای مثال اگر شما در کسب و کاری هستید که اصلا ارتباطی به شبکه های اجتماعی و اینترنت ندارد و مشتریان شما برای دریافت خدمت ارائه شده توسط شما نیازی به مراجعه به اینترنت یا شبکه های اجتماعی ندارند و می بایست به صورت حضوری و یا تلفنی ثبت سفارش نمایند  پس بهتر است به تبلیغات سنتی رو آورید تبلیغات سنتی شامل چاپ بنر ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ،  بیلبوردهای تبلیغاتی و نصب تابلو تبلیغاتی است 

  • علی صادقی
  • ۰
  • ۰

نقش تابلوهای تبلیغاتی در تغییر شکل ظاهری شهرها :


شکل ظاهری شهرها دستخوش اجزای تشکیل دهنده آن است که یکی از اجزای غیرقابل انکار تابلوهای تبلیغاتی و علایم هستند که این تابلوهای تبلیغاتی ضمن ایفای نقش موثر خود که همان معرفی کالا یا خدمتی که بدان منظور طراحی و احداث شده است موجب افزایش پویایی و سرزندگی فضا یا اغتشاش و سردرگمی نیز می شوند . این بدان سبب است که شهرها مملو از تابلوهای رنگارنگ و در طرح ها و شیوه های مختلف همچون تابلو استیل ، تابلو برجسته ، تابلو چلنیوم ، بیلبورد ، LED  و غیره می باشد اما ازدیاد این تابلوها در برخی از نقاط باعث آلودگی و آشفتگی بصری گشته اند

  • علی صادقی