گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

 

تابلو تبلیغاتی و اهداف تابلوسازی تبلیغاتی :

تبلیغات محیطی در حوزه ها و مشغله های متعدد یکی از ملزومات می باشد زیرا رقبا همواره در حال فعالیت برای پیشی گرفتن از یکدیگر می باشند بنابراین اگر در حوزه فعالیتی خود به تبلیغات نپردازید و تبلیغات را به عنوان هزینه سربار تلقی کنید قطعاً در کسب و کار خود با شکست مواجه خواهید شد به این دلیل که تبلیغات نه تنها یک هزینه سربار نیست بلکه سرمایه ای برای آینده کاری شماست و می تواند فروش بیشتر و درآمد بهتر را برای شما به ارمغان بیاورد

در دنیای کسب و کار روش های زیادی برای تبلیغات و بازاریابی موجود است  که شرکت های تولید کننده کالا یا ارائه دهنده خدمات می توانند با بهره مندی از این روش های تبلیغاتی محصولات و خدمات خود را به عموم افراد معرفی نمایند تا در صورت نیاز افراد به آنها مراجعه نموده و محصولات را بخرند یا خدمات را دریافت نمایند .

با توجه به حیطه کاری خودتان و همچنین نحوه برقراری ارتباط مشتریان با شما می توانید نوع روش تبلیغاتی خود را برگزینید روش های تبلیغاتی سنتی بسیار رایج هستند اما با ظهور اینترنت و شبکه های اجتماعی تحولی نوین در رفتار مشتریان فراهم آمد و تقریباً می توان چنین بیان نمود که افراد روزانه حدود یک سوم از وقت آزاد خود را در اینترنت و شبکه های اجتماعی می گذرانند بنابراین بازاریابان و کارشناسان به دنبال روش های نوین برای ، از جمله آنها می توان به تبلیغات کلیکی ، تبلیغات ایمیلی ، تبلیغات چریکی ، تبلیغات سمپلینگ ، تبلیغات پورسانتی ، تبلیغات دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب ، اینستاگرام ، تلگرام ، لینکدین ، فیس بوک و ... اشاره نمود. اما آن چیزی که در این میان حائز اهمیت می باشد این است که با وجود تبلیغات این چنینی باز هم تبلیغات سنتی نظیر چاپ پوستر ، تراکت ، بروشور ، کاتالوگ ، طراحی بیبلبورد ، تلویزیون شهری و تابلوسازی جایگاه ویژه ای دارند و وجود آنها برای جذب مشتری یک ضرورت محسوب می شود .

 

هدف این همه روش های تبلیغات این است که مشتریان هر کدام دارای سلایق و توقعات متفاوتی هستند و هر کدام با توجه به سلیقه خود نوع تبلیغات را دنبال می کنند برای مثال یک فرد که اصلاً به سایتها و شبکه های اجتماعی و دیگر موارد دسترسی ندارد و یا به علت نداشتن اعتماد به وب از شبکه های اجتماعی و یا اینترنت خریدی انجام نمی دهد یقیناً از روش های دهان به دهان یا از طریق تبلیغات چاپی و رسانه ای و یا توسط تابلوهایی که به عنوان تابلو مغازه در سر درب نصب شده اند و با دیدن دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی مغازه ها و یا فروشگاه ها ترغیب می شود که برای خرید به مکانی مراجعه نماید بنابراین برای اینکه بتوانید تمام قشر با هر سن و جنسیتی را تحت تاثیر خدمات خود قرار دهید می بایست در تمای زمینه ها اقدام به تبلیغ نمایید تا کسب و کار پررونقی داشته باشید .

به هرحال در حوزه های فعالیتی متفاوت تبلیغات به دو دسته کلی تقسیم بندی می شود که عبارتند از تبلیغات سنتی و تبلیغات مبتنی بر وب . برای انتخاب نوع تبلیغات می بایست ابتدا نسبت به مشتریان خود شناخت کافی داشته باشید و بدانید که آنها با استفاده از کدام روش به سراغ شما می آیند و از همان طریق با آنها ارتباط برقرار نمایید . علاوه بر رفتار مشتریان نیاز است که همواره رفتار بازار و رقبا نیز رصد کنید تا در هنگام تغییرات اساسی ، بتوانید از خود واکنشی مثبت و تاثیرگذار نشان دهید و با شکست مواجه نشوید .

  • ۹۸/۰۹/۰۷
  • علی صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی