گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

تابلو ترموود

 

تابلو ترموود

اگر صاحب مغازه هستید و می خواهید نسبت به رقبای خود که در مغازه های اطراف هستند فروش بهتری داشته باشید علاوه بر داشتن اجناسی باکیفیت و مرغوب ، قیمت مناسب ، نمای شیک و زیبا همچون نمای کامپوزیت و یا ترموود ، می بایست مغازه شما دارای تابلو تبلیغاتی زیبا و درخشان باشد . امرزوه دیگر نسل تابلوهای قدیمی و بدون نور منقرض گشته و اکثریت مغازه ها ، تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی خود را با تابلوهای جدید و مدرن امروزی همچون همچون تابلو استیل ، تابلو چلنیوم ، تابلو ال ای دی ، تابلو کامپوزیت ، تابلو وکیوم ، تابلو لایت باکس ، تابلو فلکسی با نور تعویض کرده اند زیرا امروزه مشتریان به نما و ظاهر و همچنین ویترین مغازه و اجناس پشت ویترین اهمیت زیادی قائلند و با دیدن آنها ترغیب به خرید و ورود به مغازه می شوند . تابلو ترموود یکی از تابلوهای شیک با نمای چوبی می باشد که می تواند یک محیط کلاسیک را برای مکان کسب شما فراهم سازد .

تابلو ترموود :

تابلو ترموود از چوب ترموود که یک چوب بسیار مقاوم است فراهم می شود . تابلوساز برای زمینه تابلو ، از چوب ترموود استفاده می نماید و برای ساخت حروف برجسته آن می تواند از انواع حروفی که مشتری سفارش داده بهره ببرد فقط به جای اینکه از پی وی سی برای زیرسازی استفاده شود از چوب ترموود بهره می برند که فرآیند ساخت آن به شرح زیر میباشد.

ترموود چیست ؟

ترموود یک نوع چوب فرآوری شده و مقاوم است . برای فرآوری چوب های درختان متعدد ، ابتدا چوب به روش های متفاوت در اندازه های مختلف برش داده می شوند و سپس در داخل دستگاه ترموود قرار می گیرند و با استفاده از حرارت دهی و گرما چوب ها خشک شده و رطوبت آنها از بین می رود . در مرحله بعدی حرارت را تا درجه 220  بالامی برند و تا رطوبت چوبها به صفربرسد و رنگ چوبها قهوه ای شود.  پس از این مرحله دما را به 100 درجه سانتیگراد می رسانند تا چوب ها به آرامی سرد شوند سپس با تزریق  آب دمای چوب را به دمای محیط می رسانند . پس از طی این مراحل تمام خصوصیات منفی چوب با فرآیند حرارت دهی بالا از بین می رود و بخش گسترده ای از رزین چوب از آن بیرون می آید و قسمت باقیمانده به بلور تبدیل گشته و بی ضرر می شود زنجیره های سلولوزی چوب شکسته می شود و اسیدهای آن تجزیه گشته و از هر نوع جانور میکروسکوپی مبرا می گردد . به دلیل عبور از این مراحل سخت چوب ترموود یکی از بهترین و مقاوم ترین نوع چوب ها در مقابل شرایط محیطی و جوی و همچنین تغییر شکل ظاهری می باشد و با توجه به میزان کیفیت چوب تولید شده قیمت ترموود متفاوت می باشد . این چوبها قبل از نصب با رنگ های مخصوص ترمود رنگ می شوند که دارای بیش از 20 نوع تنوع رنگی هستند که دست مشتری را در انتخاب رنگ مدنظر باز می گذارند .

 

  • ۹۸/۰۷/۲۵
  • علی صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی