گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

۲ مطلب در دی ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

انواع تابلو ال ای دی :

در زمینه های تبلیغات و بازاریابی روش های زیادی وجود دارد که برترین و پراستفاده ترین نوع آن که توسط همه نوع اصناف و مشاغل مورد بهره برداری واقع می شود تابلوسازی است . تابلوساز با هنر و خلاقیت خود و با کمک دستگاه ها و ابزارهای متعددی که وارد این حوزه شده و می شود هر روز تابلویی را به لیست تابلوهای تبلیغاتی می افزاید که زیبایی ها و مزایا و معایب خاص خود را دارا می باشند . یکی از متدهای تابلوسازی که بسیار مورد استقبال واقع شده است تابلو ال ای می باشد که در ادامه به تشریح مختصری از آن می پردازیم :

تابلو ال ای دی چیست ؟

یک نوع نمایشگر دیجیتال است که المانهای اصلی تشکیل دهنده آن ماژول ها می باشند این تابلو به علت داشتن انیمیشن جایگزین مناسبی برای انواع تابلوهای تبلیغاتی نظیر تابلو فلکسی ، بنر و یا نئون می باشند

انواع تابلو ال ای دی :

به طور کل تابلو ال ای دی به دو دسته مختلف تقسیم می شود که عبارتند از :

 

تابلو ال ای دی ثابت :

این نوع تابلو با رقص نور در رنگ ها و افکت های متفاوت می تواند خودنمایی کرده و از دوردست نظر رهگذران را جذب کند اما قادر به حرکت دادن و پیاده سازی انیمیشن های متفاوت بر روی پیام و یا تصاویر تبلیغاتی نخواهد بود .

تابلو ال ای دی  روان :

تابلو روان یک از اقسام تابلو ال ای دی است که فوق العاده است و به راحتی می توان انواع تصاویر و متون تبلیغاتی را توسط این تابلو به حرکت درآورد و برای هر کاراکتر بطور جداگانه برنامه نمایشی خاصی را در نظر گرفت .

انواع اقسام تابلو ال ای دی متحرک :

تابلو ال ای دی روان تک رنگ :

در ساخت این نوع تابلوی تبلیغاتی از متون و انیمیشن تک رنگ استفاده می شود

تابلو ال ای دی روان سه رنگ و یا هفت رنگ :

این تابلو قابلیت نمایش سه رنگ به طور همزمان را دارد

تابلو ال ای دی فول کالر :

یکی از مدرن ترین تابلو دیجیتال است که توانایی نمایش تمام رنگ های دلخواه را دارد این تابلوها با نام تمام رنگ و یا تلویزیون شهری فراخوانی می شود . این تابلو ال ای دی علاوه بر عکس و انیمیشن قابلیت نمایش فیلم نیز دارند و در عرصه تبلیغات مدرن حرف اول را می زند .

 

  • علی صادقی
  • ۰
  • ۰

 

تبلیغات محیطی :

تبلیغات محیطی نقش بسیار مهمی را در فروش کالاها و یا ارائه خدمات ایفا می کنند و نقش پر رنگی را در جذب مشتریان بیشتر نسبت به رقبا دارند . رقبا همواره برای پیشی گرفتن از سایرین دست به روش های تبلیغاتی می زنند شاید یک کسب و کار در حیطه تبلیغات محیطی هزینه های زیادی متقبل شود اما اگر این تبلیغات در زمان و مکان مناسبی درج شود قطعا نه تنها یک هزینه سربار و اضافی نخواهد بود بلکه این هزینه ها به عنوان یک سرمایه و پس انداز برای آینده شغلی تلقی می شود .

تبلیغات محیطی به شیوه های متعددی در دنیای کسب وکار صورت می پذیرد از تبلیغات و چاپ بنر ، بروشور ، تراکت ، کاتالوگ گرفته تا تبلیغات موثرتر و گران تری همچون بیلبورد ، تلویزیون شهری ، تابلوهای تبلیغاتی ، استرابوردهای تبلیغاتی ، لمپوست بنر و تبلیغات سمپلینگ که به صورت زنده و مستقیم مخاطبان از محصولات و خدمات استفاده کرده و نظریه خود را در مورد آن بیان می کنند سوالات خود را از فرد سمپلر می پرسند و مزایا و معایب محصولات را جویا می شوند .

 

هدف تبلیغات محیطی :

هدف از هر نوع تبلیغی دستیابی به مشتریان بیشتر برای کسب سود و درآمد بیشتر است . همان طور که مستحضر هستید در هر حیطه شغلی رقبای زیادی وجود دارد و تورم در بازار بیداد می کند بنابراین برای پیشی گرفتن از رقبا می بایست آنقدر تبلیغات مستمر داشته باشید تا برند شما را همه مخاطبان بشناسند و به سراغ شما بیایند قطعاً بدون تبلیغات مشتری شما را نخواهد دید و از شما سراغی نخواهد گرفت .

اگر شما در حیطه کاری خود تبلیغات نداشته باشید قطعاً رقبای شما فعال هستند و آنقدر تبلیغ می کنند که توسط اکثریت مشتریان شناخته می شوند و کسی شما را نخواهد شناخت به علت عدم تبلیغات . تبلیغات نقش مهمی را در فروش و عرضه خدمات دارند به شرط آنکه درست و در مکان و زمان مناسب درج شود . شاید صاحبین مشاغل ادعا کنند که تبلیغات همه در حد حرف است و هیچ تاثیر مثبتی در فروش ندارند و هزینه سربار و اضافی محسوب می شوند این در صورتی است که شاید شما تبلیغات بسیاری انجام داده باشید و هزینه بالایی برای آن پرداخت کرده باشید اما آن تبلیغات در جایی به اجرا و پیاده سازی شده باشند که توسط هیچ یک از مشتریان شما دیده نشوند در آن صورت چگونه انتظار دارید از آن تبلیغات نتیجه مثبت بگیرید برای مثال شما صاحب فروشگاه اسباب بازی فروشی هستید قطعاً تبلیغات در قسمت هایی همچون مدرسه ها ، پارک ها ، مهدکودک ها ، آمادگی ها و بیمارستان ها کودکان نتیجه بخش تر از تبلیغات در باشگاه ، سینما و دیگر مکان ها خواهد بود .

مزایایی که تبلیغات محیطی در بردارند عبارتند از :

سبب درآمد زایی بیشتر می شوند

سبب معروفیت برند تجاری می شود

سبب آگاه سازی مشتریان از کالاها و خدماتی می شود که توسط کسب و کار شما عرضه می شود .

تبلیغات محیطی ابزاری قدرتمند برای مقابله با رقبا می باشد و برای پیشی گرفتن از رقبا نیاز استفاده از روش های تبلیغاتی بیشتر و بهنگام است  .

  • علی صادقی