گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

 

تابلو مغازه جدید :  

در گذشته ها تابلوهای به شکلی ساده و بدون نور ساخته و به عنوان تابلو مغازه ، تابلو شرکتی و یا تابلو فروشگاهی در سر درب نصب می شدند اما با ورود دستگاه های پیشرفته چلنیوم ساز و دستگاه برش لیزری و همچنین لامپ های ال ای دی و اس ام دی امکان ساهت تابلوهای تبلیغاتی حروف برجتسه به شکل ها و شیوه های متفاوت فراهم پشت .و تابلوهای تبلیغاتی مدرن تر و شیک تری پا به عرصه تابلوسازی نهادند .

امروزه ساخت تابلو تبلیغاتی با کمی خلاقیت و تخصص تابلوساز حرفه ای می تواند سبب جذب مشتریان بیشتر برای کسب و کار شما شده و نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید .

از میان کلیه تابلوهای سفارشی به کارگاه تابلوسازی ، می توان به این نکته اشاره کرد که تابلو مغازه نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی نظیر تابلو راهنما یا تابلو شرکتی بیشترین سفارش را در بردارد و اکثر کاسبین تمایل به تعویض تابلوی تبلیغاتی قدیمی خود با تابلو مغازه جدید هستند . البته این نکته حاثز اهمیت است که تابلوهای قدیمی نظیر تابلو نئون یا تابلو استیل امرزوه به شیوه ها و متدهای متعدد همراه با حروف ترکیبی ساخته می شوند و می توان چنین بیان کرد که با وجود قدمت زیاد جزء تابلوهای جدید می باشند .

از جمله تابلوهای تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) تابلو چلنیوم :

ساخت تابلو چلنیوم به سال 2000 میلادی برمی گردد . تابلو چلنیوم در ابتدا به صورت تابلو چلنیوم ساده ساخته می شد اما با گذشت زمان و با ابتکاری تابلوساز ها به خرج دادند امروزه به شیوه های متعدد و به صورت اشکال هندسی نظیر دایره ، ستاره ، الماس و غیره پیاده سازی می شود که قیمت تابلو چلنیوم براساس نوع آن متفاوت می باشد .

2) تابلو استیل :

تابلو استیل از تابلوهای قدیمی است اما در گذشته نمی توانستیم آن را به صورت با نور طراحی کنیم و نور خود را فقط از محیط دریافت می کرد اما اکنون می توان این تابلو را به صورت بانور نیز پیاده سازی کرد که نام تابلوی ساخته شده نهایی تابلو استیل نور اندریک می باشد . برای ساخت تابلو استیل نور اندریک ، تابلوساز هنگام ساخت تابلو بین حروف برجسته استیل و زمینه تابلو ، یک فاصله سانتی متری درنظر می گیرد که در این فاصله درج شده لامپ های ال ای دی جاسازی می شود و پس از نصب و روشن شدن لامپ ها ، یک زمینه سایه روشن بسیار زیبایی برای تابلو فراهم می شود . نسل جدید تابلو استیل ، تابلو پلاستیل می باشد که ترکیبی از حروف نئون پلاستیک و استیل است و نمای بسیار جذاب همراه با نور را برای تابلو به ارمغان می آورد . تابلو استیل با پلکسی مات نیز یک روش جدید است که گروه تولیدی ایمن نورتاب برای ساخت روی حروف از استیل یک میل نگیر  ، برای ساخت لبه کار از تسمه استیل 1/5 تا 3 سانتی متری بهره می برد و برای ساخت زیر حروف از پلکسی دوغی مات استفاده می کنیم و تامین نور این مدل از تابلو حروف استیل برجسته  نیز به صورت نورمخفی یا همان نور اندریک انجام می پذیرد .

3) تابلو رینگی :

تابلو رینگی نسل پیشرفته ای از ساخت تابلو مغازه جدید است که بر روی استیل و چلنیوم با رینگ استیل و پلکسی گلاس قابل اجراست . برای ساخت این تابلوی تبلیغاتی زیبا ، تابلوساز پس از مرحله طراحی و برش حروف بر روی پلکسی ، از یک پلکسی دیگر کمک می گیرد و آن را به شکل رینگ برش می دهد . پس از برش ، آنه را روی پلکسی اولیه با فاصله یک سانتی متر با استفاده از چسب های مخصوص قرار می دهد و سپس لبه چلنیوم را دور تا دور پلکسی می چسباند . برای ساخت تابلو استیل با رینگ دوبل نیز تابلوساز از ورق 0.6 تا یک میلیمتر استفاده می کند و به صورت استروگ دادن ، بیرون صفحه حروف برجسته را آماده می سازد و از داخل یک لبه دیگر را به صفحه متصل می کند .

تابلو ال ای دی :

تابلو ال ای دی نیز یک تابلو مغازه جدید است که به دو شکل متفاوت قابل پیاده سازی است :

1)تابلو ال ای دی ثابت : این تابلو قادر به حرکت دادن متون و تصاویر نیست و فقط می توان افکت های نوری بر روی آن پیاده سازی کرد .

2)تابلو ال ای دی روان : با استفاده از این تابلو می توان هر گونه تصویر و کلمه را به صورت جداگانه به حرکت درآورد و افکت های متعددی برروی هر یک پیاده سازی نمود .

تابلو وکیوم :

حروف برجسته وکیوم تحولی نوین در دنیای تابلوسازی است که توسط خلاء تشکیل شده در ترموفرمینگ و ورق پلاستیکی با دمای تشکیل دهنده بر روی ورق پلکسی ایجاد می شود و برای قابل سازی حروف برجسته وکیوم می توان از دو قالب آلومینیومی و کامپوزیت استفاده کرد . پس از اینکه قالب تابلو وکیوم آماده سازی شد دور حروف توسط دستگاه های مخصوص با استفاده از متریال هایی نظیر چلنیوم ، پلکسی و یا استیل لبه کاری می شود .

تابلو لایت باکس :

لایت باکس یک نوع باکس است که طرفین آن توسط طلق یا شیشه پوشانده می شود و پیام تبلیغاتی مابین آن گنجانده می شود و به دو شکل با نور و بدون نور پیاده سازی می شود .

تابلو ترموود :

ترموود یک نوع چوب مقاوم است که در صنایع متعدد از جمله تابلوسازی قابل استفاده است . از چوب ترموود هم می توان برای اجرای نما و دکوراسیون داخلی و هم برای ساخت تابلو ترموود استفاده نمود .

تابلو پانچی :

تابلو پانچی به سه صورت تابلو چلنیوم پانچی ، تابلو استیل پانچی و تابلو نئون پلاستیک پانچی قابل اجراست . دستگاه های پانچ قادرند هر نوع ورقی را با ضخامت های متعدد و به شکل های دلخواه هندسی به صورت منظم و نامنظم و در فاصله و قطرهای متفاوتی به دو صورت ردیفی و زیگزالی پانچ نمایند . در هنگام پانچ حروف می بایست به سه عامل قطر پانچ ، تراکم پانچ و قطر لبه پانچ دقت کافی داشته باشید تا بلوک های اس ام دی مندرج در داخل حروف برجسته نمایان نشوند .

تابلو گردان :

تابلو گردان هم جزء جدیدترین تابلوهاست که به صورت تابلو بنری گردان ، تابلو فلکسی گردان پیاده سازی می شود . تابلو متحرک بنری و یا تابلو فلکسی متحرک دارای سه ضلع و زاویه است که در هر ضلع آن یک پیام تبلیغاتی مختص به یک نوع کسب و کار درج می شود و با هر بار چرخش آن یک پیام تبلیغاتی به نمایش در می آید . حرکت چرخشی این نوع تابلوهای تبلیغاتی توسط و گیربکس صورت می گیرد اما یک نوع تابلو متحرک دوطرفه چرخان نیز داریم که تابلو لایت باکس متحرک یا تابلو لایت باکس دو طرفه چرخان نامیده می شود دارادی دو رو است که در هر رویه آن یک نوع پیام تبلیغاتی درج شده است و بسیار جذاب می باشند . این نوع تابلو قابلیت چرخش را دارند و به دو صورت بانور و بدون نور اجرا می شوند .

تابلو کامپوزیت :

تابلو کامپوزیت هم این روزها تقریباً همچون تابلو چلنیوم مورد استقبال بسیاری واقع شده است . در واقع از ورق های کامپوزیت فقط برای اجرای زیرساز کار استفاده می شود وگرنه برای رویه کار و ساخت حروف برجسته ، می توان از انواع حروف به دلخواه استفاده نمود .

تابلو نئون :

با اینکه این نوع تابلو قدمتی دیرینه در تابلوسازی دارد اما هنوز چیزی از اهمیت و کاربردهای آن کاسته نشده است و به عنوان یک تابلو تبلیغاتی پرکاربرد توسط مشتریان زیادی سفارش داده می شود . تابلو نئون به دو صورت متعدد اجرا می شود . یک روش اجرا براساس حروف برجسته پلاستیکی است که جنس رویه و لبه های حروف هر دو از نوع پلاستیک هستند و به خوبی قادرند نور را به صورت یکنواخت منتشر نمایند و نوع دیگر تابلو نئون شیشه ای است که با استفاده ازالکترود پیاده سازی می شود .

  • ۹۸/۰۸/۱۲
  • علی صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی