گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی :

تابلو تبلیغاتی یکی از برترین روش های تبلیغاتی است که تقریبا همه صاحبین مشاغل از آن بهره برده اند . این روش تبلیغاتی به علت اینکه به صورت دائم و شبانه روزی به تبلیغ برند شما مبادرت می ورزد از برترین روش های تبلیغاتی تلقی می شود که نسبت به روش های دیگر نظیر طراحی بیلبورد ، نصب استرابورد تبلیغاتی ، نصب بنر های تبلیغاتی ، تبلیغ در رسانه ها و شبکه های اجتماعی برتری دارد و همه مشاغل از این روش بهره مند هستند .

تابلوهای زیادی را می توان به عنوان تابلو مغازه و یا تابلو فروشگاهی ساخت و به معرض نمایش گذاشت که این به میزان بودجه و سلیقه افراد بستگی دارد . از قدیم گفتن که هر که بامش بیش برفش بیشتر پس هر چه در انجام تبلیغات برای معرفی برند خود هزینه بیشتری صرف کنید سریعتر محبوب می شوید و مشتریان بیشتری پیدا می کنید .

 

تابلو چلنیوم : یکی از روش های  تبلیغات مدرن ساخت تابلو چلنیوم است . این تابلو با استفاده از حروف برجسته در مدلهای مختلفی همچون تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم طلایی ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم کریستالی قابل اجراست که قیمت تابلو چلنیوم بر اساس نوع آن متفاوت می باشد .

تابلو فلکسی فیس : از قدیمی ترین روش های ساخت تابلوست که امروزه به صورت با نور نیز قابل اجراست و یکی از مقرون به صرفه ترین تابلوهای تبلیغاتی است که قابلیت تعویض رویه را دارد .

تابلو استیل : این تابلو از جنس مس ، برنج و استیل ساخته می شود که حروف برجسته استیل بیشترین کاربرد را دارد به علت اینکه استیل کثیفی بر نمی دارد و اگر هم کثیف شد براحتی تمیز می شود و دارای دو فلز مات و براق است . با استفاده از یک آهنربا براحتی می توانید استیل اصل و فرع را تشخیص دهید چرا که استیل اصل جذب آهنربا نمی شود .

تابلو کامپوزیت : یکی دیگر از روش های تبلیغاتی است که جزء تبلیغات مدرن محسوب می شود و این روزها کاربرد زیادی هم در نما و هم در ساخت تابلوی تبلیغاتی دارد .

تابلو ترموود و یا تابلو چوبی : جنس بدنه این تابلو از چوب است و حروف برجسته برروی این چوب چسبانده می شود معمولا کسانی که  تابلو مغازه چوبی را برای تبلیغات استفاده می کنند از نمای چوبی نیز برای دیواره های مغازه و یا ساختمان بهره می گیرند .

تابلو پلکسی : یکی از روشهای قدیمی برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی است که مقرون به صرفه است . امروزه از ورقهای پلکسی به عنوان زیرساز کلیه تابلوهای تبلیغاتی استفاده می شود .

تابلو نئون : در حال حاضر به دو صورت نئون شیشه ای و تابلو نئون پلاستیک قابل اجراست

تابلو ال ای دی : یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی برای سر درب مغازه اس که هم در سر درب و هم کناره های درها به صورت دور تا دور قابل پیاده سازی است که در حاشیه درب وروردی مغازه ها و فروشگاه ها نصب می شود و نمای بسیار شیک و مدرنی ایجاد می نماید .این تابلو حاوی دو نوع تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی روان است .

تلویزیون شهری : شما با خرید تلویزیون شهری یا اجاره تلویزیون شهری می توانید اقدام به ساخت و پخش کلیپ های تبلیغاتی خود نمایید .

 

  • علی صادقی
  • ۰
  • ۰

بازاریابی سمپلینگ :

کلمه سمپلینگ یک نوع بازاریابی است که برای معرفی و تبلیغ یک محصول یا خدمت دست به ترفندهای متعددی می زند تا بتواند ذهن مشتریان را نسبت به استفاده از یک محصول آماده سازی نموده و مخاطب را تبدیل به یک مشتری وفادار نماید .

بازاریابی و تبلیغات سمپلینگ به چه صورت اجرا می شود ؟

در این روش به تعدادی افراد بازاریاب یا به اصطلاح سمپلر مهارت های لازم از جمله برقراری ارتباط قوی با مخاطبان ، اطلاعات کلی و جزئی در مورد محصولات یا خدمات  آموزش داده می شود و سپس افراد سمپلر با ظاهری آراسته و فن بیان قوی در مقابل افراد ظاهر می شوند و با استفاده از نمونه هایی که از نوع محصولات یا خدمات در دسترس دارند افراد را متقاعد می کنند که آن محصول یا خدمت را خریداری نمایند و برای محصولاتی که امکان تست آزمایشی وجود ندارد از بروشور یا کاتالوگ استفاده می شود .

روش سمپلینگ یا پروموشن یک روش تبلیغاتی موثر می باشد زیرا افراد مستقیما می توانند محصول را در نقطه فروش تست نموده و از مزایا و معایب آن باخبر شوند و همچنین سوالات مدنظر خود را مطرح نموده و ابهاماتی که در ذهن دارند را برطرف نمایند .

مزایای بازاریابی سمپلینگ :

ایجاد یک تصویر واقعی در ذهن مشتری و در نتیجه افزایش فروش

به علت اینکه مشتری می تواند محصول را از نزدیک لمس یا حس کند باعث تقویت ارزش محصول نزد مشتری می شود.

بازاریابی مناسب برای معرفی محصولات جدید و جذب مشتریان جدید

باعث جذب مجدد مشتریان از دست رفته می شود

امکان قدرت نمایی محصول در مقابل رقبا را فراهم می نماید

مشتری برای تست محصول نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارد و به راحتی می تواند محصول را تست کند و اگر محصول قابل تست نباشد در مورد آن محصول کاتالوگ و یا توضیحات کامل ارائه می شود

ملزومات اجرا را به درستی به انجام برسانید

سمپلینگ یک نوع بازاریابی است که اگر به درستی اجرا نشود گاها می تواند به برند صدمه زده و نام برند را زیر سوال ببرد مثلا گاهی ممکن از محصولی که برای مزه کردن و یا تست در اختیار مشتری قرار می دهید بسیار با کیفیت باشد اما  وسایل مصرفی دیگر مانند ظروف مورد استفاده بی کیفیت بوده و باعث شود که حس خوب را از مشتری بگیرد .

استفاده از لباس های فرم برند شده و سمپلرهای حرفه ای  :

افراد سمپلر آموزش دیده می بایست دارای لباس های فرم متناسب با هویت رنگی برند و رنگ سازمانی خود در مقابل مشتریان ظاهر شوند و سعی کنید در انتخاب این افراد حساسیت کافی را نشان دهید زیرا این افراد نقش اصلی در جذب مشتری دارند پس باید تمام مهارت های لازم مانند فن بیان ، زبان بدن ، نوع صحبت ، تن صدا ، نحوه معرفی محصول و همه و همه بر ذهن مشتری تاثیرگذار است و گاهی استفاده از چند جمله کوتاه اما خلاقانه می تواند نتیجه باورنکردنی را همراه داشته باشد .

 

  • علی صادقی
  • ۰
  • ۰

بدون مطرح شدن در دنیای کسب و کار و معرفی نوع حرفه ای که به آن مشغول هستید کسی شما و محصولات تولیدی یا خدمت ارائه شده را نمی شناسد و به سراغ شما نخواهد آمد ، پس لازم است برای پیشرفت و ترقی در حیطه کاری خود دست به دامان تبلیغات شوید و هر چه این تبلیغات در حوزه های مختلف بیشتر شود به همان اندازه سبب محبوبیت برند شما می شود و سود و بهره وری را برای شما به ارمغان می آورد . تبلیغات نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه ای برای فردای شماست به شرط آنکه در مکان و زمان مناسب به وقوع بپیوندد . روش های تبلیغاتی زیادی از جمله تابلوسازی ، چاپ پوستر ، چاپ بنر ، طراحی بیلبورد ، نصب تلویزیون شهری یا ال ای دی ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و تبلیغ در وب سایت ها و وبلاگ ها .

ما در این جا می خواهیم در مورد تبلیغات چریکی بحث نماییم .

بازاریابی چریکی چیست ؟

بازاریابی چریکی ترکیبی از خلاقیت ، روابط عمومی بالا و جلب رضایت مشتری با استفاده از ابزارهای غیرمعمول می باشد که یک کسب و کار را به سمت ترقی و پیشرفت هدایت می کند و سبب شگفتی مردم می شود . در این روش اصل مهم خلاقیت است به طوری که تا به حال هیچ رقیبی آن خلاقیت را پیاده سازی نکرده باشد و فقط مختص به کسب و کار شما باشد .

  • علی صادقی