گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تبلیغات نیاز مبرم هر نوع کسب و کار برای پا برجا ماندن در دنیای رقابت است . برای اینکه اصناف بتوانند در حوزه کاری خود به سود بیشتری دست یابند دست به روش های تبلیغاتی متعددی همچون تبلیغات چاپی ، تبلیغات در حوزه تابلوسازی که خود شامل ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی به عنوان تابلو سر در مغازه و طراحی بیلبورد ، نصب بنر ، نصب استرابورد تبلیغاتی ، نصب لمپوست بنر ، تبلیغ در شبکه های اجتماعی و تبلیغات مبتنی بر وب نظیر تبلیغات کلیکی ، تبلیغات چریکی ، تبلیغات سمپلینگ و غیره می زنند .

همه کسب و کارها سعی دارند با مطالعاتی بر روی بازار همواره گامی فراتر از رقبای خود بردارند تا هنگام ایجاد بحران اقتصادی متضرر نشوند و اجازه ندهند که رقیبان مشتریان را به سمت خود هدایت کنند بلکه بتوانند مشتریان را حفظ کرده و بر تعداد آنها بیفزایند . استفاده از متدهای تبلیغاتی ثمربخش مستلزم استفاده در جا و مکان و همچنین زمان مناسب است  برای مثال ممکن است یک ترفند تبلیغاتی در یک زمان خاص نتیجه فوق العاده ای داشته باشد اما پس از طی آن زمان ممکن است دیگر نتیجه ثمربخشی نداشته باشد .

مهمترین بخش یک تبلیغ ، پیام تبلیغاتی که می خواهید توسط آن بر ذهن افراد رسوخ کرده و توجه آنها را جلب نمایید مثلا قرار دادن فقط نام برندی که هنوز آنچنان شناخته نشده است نمی تواند تبلیغ مناسبی باشد و می توانید همراه نام برند از عنوانی معنادار استفاده کنید که مخاطب با مشاهده آن عنوان هم نام برند را در ذهن بسپارد و هم پیام تبلیغاتی که در آن درج شده است .

زمانی که یک تبلیغ ساخته می شود مهمترین بخش مورد توجه آن عنوان است ، برای ساخت یک عنوان تاثیرگذار چندین نکته حائز اهمیت می باشد که به شرح زیر است :

ذکر یک واقعیت : استفاده از بانکداری الکترونیکی در هر نوع کسب و کاری مرسوم شده و دیگر پول نقد آنچنان که باید بین کسب و کارها رد و بدل نمی شود و همه معاملات از طریق بانکداری الکترونیکی انجام می پذیرد .

ایجاد محبوبیت : عنوانی که انتخاب می کنید طوری باشد که برند شما را در بین عموم محبوب نماید مثلا برندهایی مثل سونی ، اپل یا سامسونگ محبوبیت کافی را در بین عموم مردم کسب کرده اند .

برانگیختن بحث : از عناوینی برای تبلیغات استفاده کنید که بحث برانگیز باشند مثل عطاویچ زمانی که اولین بار این تبلیغات وارد بازار ایران شده بود با دیدن اون خیلی سوال می کردند که اصلا چی هست اما الان دیگه محبوبیت خودش را خصوصا در پایتخت کسب کرده است .

استفاده از واژه چگونه : از عناوینی استفاده کنید که کلمه چگونه را بر روی زبان جاری کند مثلا چگونه در بورس شرکت کنیم بدون آنکه مبلغی از دست دهیم .

ساخت تصویر ذهنی :عنوانی انتخاب کنید که یک تصویر ذهنی در مخاطب به نمایش بگذارد

خطاب مستقیم : با روزمه کاری پیشرفته مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهید

متعجب ساختن : از عناوینی استفاده کنید که حس تعجب را در خوانند برانگیزد

از روش های منحصر به فرد برای فروش استفاده کنید که سایر رقبا آنها را به کار نبرده باشند

  • علی صادقی
  • ۰
  • ۰

امروزه به دلیل افزایش رقابت های میان کسب وکارها هر تولید کننده ای که تبلیغات بیشتری داشته باشد مشتریان بیشتری را جذب می کند . یکی از روش های رایج تبلیغاتی برای معرفی کالاها یا خدمات تابلوسازی است .  برای اینکه بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید نیاز به روش های تبلیغاتی متعدد و صرف کمی هزینه دارید  . شیوهای تبلیغات به گونه های متفاوت در عرصه بازاریابی محیا می باشد اینکه شما کدام روش تبلیغاتی را برمی گزینید بستگی به نحوه تعامل شما با مشتریانتان دارد . اگر مشتریان دائمی شما از طریق اینترنت و یا شبکه های اجتماعی با شما ارتباط برقرار می کنند می توانید با چاپ بنرهای تبلیغاتی زیبا در سایت های مرتبط با حیطه کاری خود و یا با تبلیغات در شبکه های اجتماعی به تبلیغ کسب و کارتان بپردازید اما اگر مشتریان شما از طریق شیوه های سنتی همچون چاپ کارت پستال ، تراکت ، بیلبورد ، بنر و با تبلیغات در نقطه فروش همچون  تابلوهای تبلیغاتی ، استندهایی تبلیغاتی و غیره با شما ارتباط برقرار  می کنند می توانید از روشهای چاپی و سنتی برای تبلیغ خود بهره بگیرید . 

تابلوهای تبلیغاتی به شیوه های گوناگون و با اسامی مختلف همچون تابلو استیل ، تابلو برجسته ، تابلو چلنیوم ، تابلو کامپوزیت ، لایت باکس ، تابلو نئون پلاستیک ، تابلو پلکسی گلاس و سایر انواع تابلوهای تبلیغاتی در بازار کار موجود می باشد .

یکی از انوع تابلوهای تبلیغاتی که سالهاست در معرض دید عموم است و می تواند به صورت مملوس با تصاویر و ویدیوها و نوشته متحرک به صورت بصری ذهن خواننده یا بیننده را درگیر نماید تابلو روان می باشد . این تابلو در رنگ های تک رنگ و تمام رنگ محیاست و جانشین خوبی برای تابلو نئون و تابلو فلکسی می باشد .

  • علی صادقی