گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

تبلیغات نیاز مبرم هر نوع کسب و کار برای پا برجا ماندن در دنیای رقابت است . برای اینکه اصناف بتوانند در حوزه کاری خود به سود بیشتری دست یابند دست به روش های تبلیغاتی متعددی همچون تبلیغات چاپی ، تبلیغات در حوزه تابلوسازی که خود شامل ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی به عنوان تابلو سر در مغازه و طراحی بیلبورد ، نصب بنر ، نصب استرابورد تبلیغاتی ، نصب لمپوست بنر ، تبلیغ در شبکه های اجتماعی و تبلیغات مبتنی بر وب نظیر تبلیغات کلیکی ، تبلیغات چریکی ، تبلیغات سمپلینگ و غیره می زنند .

همه کسب و کارها سعی دارند با مطالعاتی بر روی بازار همواره گامی فراتر از رقبای خود بردارند تا هنگام ایجاد بحران اقتصادی متضرر نشوند و اجازه ندهند که رقیبان مشتریان را به سمت خود هدایت کنند بلکه بتوانند مشتریان را حفظ کرده و بر تعداد آنها بیفزایند . استفاده از متدهای تبلیغاتی ثمربخش مستلزم استفاده در جا و مکان و همچنین زمان مناسب است  برای مثال ممکن است یک ترفند تبلیغاتی در یک زمان خاص نتیجه فوق العاده ای داشته باشد اما پس از طی آن زمان ممکن است دیگر نتیجه ثمربخشی نداشته باشد .

مهمترین بخش یک تبلیغ ، پیام تبلیغاتی که می خواهید توسط آن بر ذهن افراد رسوخ کرده و توجه آنها را جلب نمایید مثلا قرار دادن فقط نام برندی که هنوز آنچنان شناخته نشده است نمی تواند تبلیغ مناسبی باشد و می توانید همراه نام برند از عنوانی معنادار استفاده کنید که مخاطب با مشاهده آن عنوان هم نام برند را در ذهن بسپارد و هم پیام تبلیغاتی که در آن درج شده است .

زمانی که یک تبلیغ ساخته می شود مهمترین بخش مورد توجه آن عنوان است ، برای ساخت یک عنوان تاثیرگذار چندین نکته حائز اهمیت می باشد که به شرح زیر است :

ذکر یک واقعیت : استفاده از بانکداری الکترونیکی در هر نوع کسب و کاری مرسوم شده و دیگر پول نقد آنچنان که باید بین کسب و کارها رد و بدل نمی شود و همه معاملات از طریق بانکداری الکترونیکی انجام می پذیرد .

ایجاد محبوبیت : عنوانی که انتخاب می کنید طوری باشد که برند شما را در بین عموم محبوب نماید مثلا برندهایی مثل سونی ، اپل یا سامسونگ محبوبیت کافی را در بین عموم مردم کسب کرده اند .

برانگیختن بحث : از عناوینی برای تبلیغات استفاده کنید که بحث برانگیز باشند مثل عطاویچ زمانی که اولین بار این تبلیغات وارد بازار ایران شده بود با دیدن اون خیلی سوال می کردند که اصلا چی هست اما الان دیگه محبوبیت خودش را خصوصا در پایتخت کسب کرده است .

استفاده از واژه چگونه : از عناوینی استفاده کنید که کلمه چگونه را بر روی زبان جاری کند مثلا چگونه در بورس شرکت کنیم بدون آنکه مبلغی از دست دهیم .

ساخت تصویر ذهنی :عنوانی انتخاب کنید که یک تصویر ذهنی در مخاطب به نمایش بگذارد

خطاب مستقیم : با روزمه کاری پیشرفته مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهید

متعجب ساختن : از عناوینی استفاده کنید که حس تعجب را در خوانند برانگیزد

از روش های منحصر به فرد برای فروش استفاده کنید که سایر رقبا آنها را به کار نبرده باشند

نقل داستان واقعی  : مثلا شرکت جنرال موتور پس از چندین سال که به عنوان بزرگ ترن فروشنده اتومبیل در جهان بود در سال 2008 به دلیل عدم توجه به بازار و تغییر ذائقه مشتریان تا مرز ورشکستگی پیش رفت .

استفاده از کلمات استعاره : مثلا ایده ات هنوز به طور کامل پخته نشده یا وقت طلاست

طرح سوال : آیا کسب و کار نوپایی دارید ؟ آیا ایده نو برای پیشرفت می خواهید ؟

ایجاد نیاز : مثلا روغن بنفشه برای کسانی که آلژی دارند بسیار ضروری است

استفاده از نقل قول : اهداف شما را قادر می سازند که جهت تغییر حرکت را به نفع خود کنترل کنید

ارائه تضمین : ارائه خدمات پس از فروش یکی از راه های ویژه برای جلب اعتماد مشتریان است که بسیار حائز اهمیت است یا مثلا اگر به نوع کسب و کار و قدرت خود اعتماد دارید می توانید به مشتریان بگویید که به من 3 ساعت زمان دهید تا راه های تضمینی برای افزایش کاربران سایت به شما نشان دهم

مخاطب خود را در عنوان خطاب قرار دهید : مثلا اگر در زمینه کتاب آگهی تبلیغاتی ارائه کرده اید باید دانشجویان و دانش آموزان را خطاب قرار دهید

ازعناوین بدون ابهام استفاده کنید : عنوان باید ساده باشد و به راحتی مخاطب را به سمت شما هدایت کند و سبب ذخیره سازی زمان شود

جایگزاری کلمات کلیدی در انتهای عنوان : جایگذاری کلمه کلیدی در انتهای جمله سبب درگیری مخاطب و در نهایت کلیک یا تماس می شود .

ترکیب یک مورد کاملا مشخص با یک مورد مبهم : این روش سبب ارائه پیشنهاد مورد علاقه مخاطب در کنار ترغیب به خرید می شود

از اعداد و اطلاعات مشخص و معین استفاده کنید : استفاده از ارقام مشخص این حس را در مخاطب برمی انگیزد که مطلب مدنظر دارای پیشنه تحقیقاتی است و اگر به مخاطبان خود اطلاعات با ارزش و رایگان ارائه دهید این مفهوم را می رساند که  به آنها ارزش داده اید و آنها از دریافت اطلاعات لذت می برند

استفاده از واژه های اورژانسی :  عدم استفاده از فرصت های طلایی برای مخاطبان رنج آور است بنابراین می توانید با واژه هایی مثل قبل از اینکه دیر شود تصمیم بگیرید تا سود کلانی بدست آورید مخاطب را ترغیب به تماس نمایید .

برانگیختن احساس : مخاطبان پس از خرید یک محصول تبلیغاتی و استفاده از آن در زندگی روزمره انتظار دارند زمانی که دوستان یا آشنایانشان  آن محصول را مشاهده کردند احساساتی همچون زیبایی ، تحسین ، جلب توجه ، علایق ، بحث و غیره در مورد آن محصول بیان کنند که سبب خشنودی مشتری شود و در نتیجه ترغیب به خرید بیشتر و تبلیغ دهان به دهان گردد .

در تبلیغ به جای استفاده از جملات رسمی از جملات دوستانه استفاده کنید .

مخاطبان همیشه به دنبال تنوع و چیزهای جدید هستند و به قدیمی ها توجه خاصب ندارند پس در تبلیغات خود به جدید بودن تبلیغات تاکید کنید

دلیل بیاورید : با افزودن کلماتی نظیر چون و دلیل پس از آن  ابتدا ذهن مخاطبان را آماده می کنید و سپس با توضیحات عنوان را به دلیل گره زده و مخاطب را ترغیب به خرید می نمایید .

 


  • ۹۸/۰۳/۱۲
  • علی صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی