گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

تابلو نمایشگاه اتومبیل :

نمایشگاه اتومبیل مکانی است که در آن جا واردکنندگان اتومبیل های لوکس و گران قیمت ، فروشندگاه خودروهای ایرانی و افراد متفرقه و دلالان دست به دست هم می دهند و به مراجعین و مشتریانی که در صدد خرید اتومبیل هستند اتومبیل های موجود در نمایشگاه ها را می فروشند . نمایشگاه ها با توجه به میزان بودجه فرد و یا افرادی که به صورت شراکتی اقدام به احداث یک نمایشگاه اتومبیل می نمایند در مساحت های کوچک و بزرگ با کسب مجوز تاسیس می شوند . معمولاً در سطح شهرها نمایشگاه ها در کنار یکدیگر و با فواصل کمی بازگشایی می شوند به همین دلیل رقابت بالاست و صاحبین نمایشگاه ها سعی دارند با ترفندهای بازاریابی و تبلیغات ، مشتریان را به سمت مغازه خود سوق دهند . بنابراین با تبلیغات گسترده و پیاپی می توانید نام برند نمایشگاهی خود را معروف نموده و خوش برخوردی و گیرایی کلام مشتریان را به سمت نمایشگاه خود بکشانید .خ

از جمله روش های تبلیغاتی که می توانید برای نمایشگاه خود انجام دهید شیوه های متفاوتی است که در ادامه به هر یک از آنها می پردازیم :

چاپ تراکت ، چاپ بروشور و کاتالوگ محصولات :

شما می توانید با طراحی زیبا ماشین ها و خصوصیات منحصر به فرد هر یک را به چاپ برسانید و در معابر عمومی پخش کنید .

نصب بیلبورد :

اگر نمایشگاه لوکس و مدرنی دارید و فک می کنید افراد زیادی نام نمایشگاه شما را نشنیده اند با نصب بیلبورد در نقاط پرازدحام شهر می توانید همه را مطلع کنید .

اجاره و یا خرید تلویزیون شهری :

اگر نمایشگاه بزرگ و قابلیت پاسخگویی به نیازهای هر قشری از جامعه را دارید می توانید از بخش های متعدد نمایشگاه ، انواع ماشین های موجود در نمایشگاه و نحوه خدمات رسانی خود عکسبرداری کرده و به صورت یک کلیپ تبلیغات در معرض دید عموم با اجاره تلویزیون شهری و یا خرید تلویزیون شهری به نمایش بگذارید .

تابلوسازی یکی دیگر از روش های تبلیغات و مشتری یابی و معرفی برندینگ است که خود به شیوه های متفاوتی از جمله موارد زیر قابل اجراست  :

تابلو چلنیوم :

 یکی از پرفروش ترین تابلوهاست که دارای یک لایه  روکش محافظ جهت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل حروف برجسته می باشد .

تابلو استیل :

تابلو استیل تابلویی فلزی محسوب می شود که در ابتدا با آلیاژهایی نظیر مس ، برنج و آهن ساخته می شدند که این آلیاژها به مرور زمان دچار کدری رنگ می شدند اما با جایگزین نمودن استیل این مشکل برطرف شده و امروزه تابلو استیل به شکل های متنوع طراحی و پیاده سازی می شود و یک تابلوی مقاوم بسیار عالی برای صاحبین مشاغل به شمار می آید .

تابلو وکیوم :

تابلو وکیوم نوع جدیدی از تابلوهای مدرنیته است اگر تمایل دارید حروف برجسته مندرج بر روی تابلو برجستگی و عمق بیشتری داشته باشد این تابلو بکی از بهترین گزینه ها برای این کار است .

تابلو لایت باکس :

این تابلو به شکل آویز و ایستاده و بصورت با قاب و بدون قاب برای کارکرهای سالنی و محیطی مورد استفاده واقع می شود .

تابلو راهنما :

این تابلو از آلیاژهایی نظیر فلز ، پلاستیک ، استیل و لایت باکس جهت هدایت افراد در مکان های پرازدحام کاربرد دارد .

تابلو نئون :

این تابلو به دو شیوه متفاوت یعنی تابلو نئون پلاستیک و تابلو نئون شیشه ای ساخته و طراحی می شود .

تابلو ال ای دی :

یک نوع تابلوی دیجیتالی است که به دو شکل متفاوت تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی روان طراحی و پیاده سازی می شود .

  • علی صادقی