گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

 

استیکرهای تبلیغاتی:

دنیای تبلیغات سنتی و تبلیغات محیطی نسبت به گذشته بسیار متحول شده است و متدها و ترفندهای جدیدی با اسامی های متعدد پا به عرصه بازاریابی و تبلیغات نهاده که خیلی از ما انسانها که در بحر تبلیغات نیستیم و خبری از دنیای تبلیغات نداریم با برخی از اسامی آنها آشنا نیستیم . تبلیغات به شیوه های متعددی انجام می پذیرد که از جمله تبلیغات سنتی که به عنوان تبلیغات سالنی و تبلیغات محیطی  می توان به تابلوسازی ، چاپ تراکت ، چاپ بنر ، چاپ بروشور ، طراحی بیلبورد ، تبلیغات سمپلینگ ، تلویزیون شهری و دیگر موارد اشاره نمود و از تبلیغات و ترفندهای جدید تبلیغات مبتنی بر وب ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات در رسانه ها ، تبلیغات موبایلی ، تبلیغات چریکی و دیجیتال مارکتینگ پا به عرصه نهاده است .دراین مبحث ما می خواهیم به استیکر تبلیغاتی سه بعدی بپرازیم که یکی از شاخه های تابلوسازی است و با اینکه در ایران چندان مورد استفاده واقع نمی شود اما در کشورهای غربی  یکی از برترین و موثرترین روش برای معرفی برندینگ و محصولات به حساب می آید .

استیکر تبلیغاتی :

استیکر تبلیغاتی نوعی برچسب است که می توان آن  را بروی کف زمین یا دیوار طراحی نمود به گونه ای که هر بیننده با دیدن آن طرح شگفت زده شود . این نوع تبلیغ اگر به درستی طراحی شود در همان لحظه می تواند مشتریان را ترغیب به خرید یا تهیه خدمات و محصولات نماید .

استیکر تبلیغاتی سه بعدی چیست ؟

استیکرهای تبلیغاتی برچسب های تبلیغاتی هستند که به صورت سه بعدی بر روی کف خیابان ها طراحی می شوند گویی که یک تصویر کاملا واقعی در برابر دیدگان شما قرار می گیرد و شما در آن فضا قرار می گیرید . اصل اولیه در خلق این پدیده زیبا یا SALSO ART   خلاقیت است ، که بعه معنای تغییر در زاویه دید نسبت به محیط اطراف و حذف دیوارها و چشم دوختن به کف زمین می باشد .این برچسب ها به قدری زیبا هستند که باعث ایجاد شادی و انرژی می شود و حس کنجکاوی افراد را برمی انگیزد . در واقع این استیکرها طراحی های خلاقانه هنری هستند که هر بیننده ای با دیدن آن در جای خود خشک می شود و به تماشای طرح می نشیند .

تاریخچه طرح های سه بعدی :

هر چیزی که ابداع می شود قدمتی دیرینه دارد و حاصل سالها تلاش انسانهای ماقبل ماست . تاریخ پیدایش نقاشی های سه بعدی را می توان به دو مرحله بخش بندی کرد ، بخش اول مرتبط به قرن 17 و 18 میلادی است و بخش دوم به دهه 1980 تا به امروز برمی گردد . اولین طرح  متفاوت توسط Hans Holbein در سال 1533 به نام The Ambassadors  ترسیم شد ، این طرح به گونه ای بود که یک قسمت نامفهوم در پایین طرح ترسیم شده بود که با تغییر زاویه دید می توانستند به اصل موضوع پی ببرند . پس از اجرای آن طرح کورت وینر در دهه هشتاد میلادی طرحی را ترسیم نمود و پس از این هنرمند افراد دیگری نظیر مانفرد استدر آلمانی ، جو هیل ، لئون کی و تریسی لی آمریکایی در این زمینه فعالیت کردند که معروفترین آنها جولین بیورانگلیسی است که صاحب لقب پیکاسو پیاده روها می باشد . هر هنری پیشروی هایی دارد که طراحی استیکر سه بعدی نیز از قافله عقب نمانده و امروزه به شکل گسترده در کشورهای غربی به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی موثر مورد استفاده قرار می گیرد .

استیکرهای تبلیغاتی سه بعدی چه کاربردهایی دارند ؟

برترین کاربرد تبلیغات استیکری در صورتی که به درستی طراحی شود همچون رویا می تواند در آن واحد در ذهن بصری یک بیننده تاثیر شگرفی را بیافریند .

مزایای استفاده از استیکرهای تبلیغاتی :

به دلیل داشتن جذابیت بالا می تواند سبب جلب توجه هر رهگذری باشد

سبب ایجاد یک ارتباط پویا بین ابزار تبلیغاتی شما و مخاطبان می شود

منجر به افزایش بهره وری محیط و شادابی و انرژی مثبت می شود

در هر مکانی قابل اجراست

هیچ گونه محدودیتی در اندازه برچسب های تبلیغاتی وجود ندارد

سبب بازاریابی دهان به دهان یا WOM Marketing   شده که خود به صورت یک ویروس توسط گرفتن فیلم ها و عکس  ها از پوستر تبلیغاتی انتشار می یابد .

 

  • ۹۸/۱۱/۰۷
  • علی صادقی

نظرات (۱)

  • پوریا قلعه
  • سلام

    خوبی؟

    آخرین مطالب ارسالی وبلاگمو بخون، دوست داشتی مطالب و وبلاگ رو دنبال کن... ممنون

     

    آدرس وبلاگ عاشق خدا💚

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی