گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

 

تبلیغات محیطی :

تبلیغات محیطی نقش بسیار مهمی را در فروش کالاها و یا ارائه خدمات ایفا می کنند و نقش پر رنگی را در جذب مشتریان بیشتر نسبت به رقبا دارند . رقبا همواره برای پیشی گرفتن از سایرین دست به روش های تبلیغاتی می زنند شاید یک کسب و کار در حیطه تبلیغات محیطی هزینه های زیادی متقبل شود اما اگر این تبلیغات در زمان و مکان مناسبی درج شود قطعا نه تنها یک هزینه سربار و اضافی نخواهد بود بلکه این هزینه ها به عنوان یک سرمایه و پس انداز برای آینده شغلی تلقی می شود .

تبلیغات محیطی به شیوه های متعددی در دنیای کسب وکار صورت می پذیرد از تبلیغات و چاپ بنر ، بروشور ، تراکت ، کاتالوگ گرفته تا تبلیغات موثرتر و گران تری همچون بیلبورد ، تلویزیون شهری ، تابلوهای تبلیغاتی ، استرابوردهای تبلیغاتی ، لمپوست بنر و تبلیغات سمپلینگ که به صورت زنده و مستقیم مخاطبان از محصولات و خدمات استفاده کرده و نظریه خود را در مورد آن بیان می کنند سوالات خود را از فرد سمپلر می پرسند و مزایا و معایب محصولات را جویا می شوند .

 

هدف تبلیغات محیطی :

هدف از هر نوع تبلیغی دستیابی به مشتریان بیشتر برای کسب سود و درآمد بیشتر است . همان طور که مستحضر هستید در هر حیطه شغلی رقبای زیادی وجود دارد و تورم در بازار بیداد می کند بنابراین برای پیشی گرفتن از رقبا می بایست آنقدر تبلیغات مستمر داشته باشید تا برند شما را همه مخاطبان بشناسند و به سراغ شما بیایند قطعاً بدون تبلیغات مشتری شما را نخواهد دید و از شما سراغی نخواهد گرفت .

اگر شما در حیطه کاری خود تبلیغات نداشته باشید قطعاً رقبای شما فعال هستند و آنقدر تبلیغ می کنند که توسط اکثریت مشتریان شناخته می شوند و کسی شما را نخواهد شناخت به علت عدم تبلیغات . تبلیغات نقش مهمی را در فروش و عرضه خدمات دارند به شرط آنکه درست و در مکان و زمان مناسب درج شود . شاید صاحبین مشاغل ادعا کنند که تبلیغات همه در حد حرف است و هیچ تاثیر مثبتی در فروش ندارند و هزینه سربار و اضافی محسوب می شوند این در صورتی است که شاید شما تبلیغات بسیاری انجام داده باشید و هزینه بالایی برای آن پرداخت کرده باشید اما آن تبلیغات در جایی به اجرا و پیاده سازی شده باشند که توسط هیچ یک از مشتریان شما دیده نشوند در آن صورت چگونه انتظار دارید از آن تبلیغات نتیجه مثبت بگیرید برای مثال شما صاحب فروشگاه اسباب بازی فروشی هستید قطعاً تبلیغات در قسمت هایی همچون مدرسه ها ، پارک ها ، مهدکودک ها ، آمادگی ها و بیمارستان ها کودکان نتیجه بخش تر از تبلیغات در باشگاه ، سینما و دیگر مکان ها خواهد بود .

مزایایی که تبلیغات محیطی در بردارند عبارتند از :

سبب درآمد زایی بیشتر می شوند

سبب معروفیت برند تجاری می شود

سبب آگاه سازی مشتریان از کالاها و خدماتی می شود که توسط کسب و کار شما عرضه می شود .

تبلیغات محیطی ابزاری قدرتمند برای مقابله با رقبا می باشد و برای پیشی گرفتن از رقبا نیاز استفاده از روش های تبلیغاتی بیشتر و بهنگام است  .

  • ۹۸/۱۰/۰۱
  • علی صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی