گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تابلو فلکسی

یکی از روش های تبلیغاتی مرسوم در دنیای کسب و کار تابلوسازی است . تابلوها به شیوه های متعددی نظیر تابلو چلنیوم ، تابلو نئون ، تابلو پلکسی گلاس ، تابلو چوبی مغازه یا همان ترموود ، تابلو کامپوزیت و روشهای دیگر ساخته می شوند یکی از روش های تابلوسازی ساخت تابلو فلکسی است .

تابلو فلکسی چیست ؟

تابلو فلکسی یکی ازقدیمی ترین  تابلوهای تبلیغاتی زیبا و مقرون به صرفه است که  امکان نصب لامپ های فلورسنت یا مهتابی و داشتن تابلو با نور در آن فراهم می باشد . در واقع فلکسی یک نوع متریال تابلوهای فلکسی است از این تابلو به عنوان تابلو سر درب  یا تابلو مغازه و  یا تبلیغات محیطی بهره می گیرند . این تابلوها دارای صفحه هایی انعطاف پذیر هستند و خاصیت روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ آنها باعث شده است به همین دلیل در برابر اشعه UV مقاوم هستند .

روش های نصب تابلو فلکسی :

 مکعبی

ریلی

سپری

فلکسی نیز مانند هر تابلو دیگر از دو نوع چینی و کره ای تشکیل شده است که اگر هزینه بالایی دارید و قیمت تابلو فلکسی فیس برایتان زیاد نیست اولویت انتخاب خود را برروی جنس کره ای قرار دهید .

  • علی صادقی
  • ۰
  • ۰

استند تبلیغاتی :

یکی از ابزارهای مفید در حوزه تابلوسازی استند می باشد . استند نوعی سازه است که می توان انوع تبلیغات چاپی با متریالهای مختلف یا محصولات متعدد را بر روی پایه مخصوص به شکلی شفاف و به صورت فیزیکی در نقطه فروش به معرض نمایش گذاشت .

انواع استندهای تبلیغاتی :

استندهای نمایشگاهی

استندهای فروشگاهی

استندهای تبلیغاتی

  • علی صادقی
  • ۰
  • ۰



تابلوسازی کامپوزیت :

ساخت تابلوی تبلیغاتی بر اساس متریال های متعددی قابل انجام و پیاده سازی است که یکی از این متریال ها کامپوزیت می باشد . کامپوزیت یک متریال بسیار عالی برای ساخت تابلو تبلیغاتی می باشد . استفاده از ورق های کامپوزیت در تابلوسازی دارای کاربردهای زیادی می باشند زیرا این ورق ها دارای زیبایی و مقاومت بالایی هستند . کامپوزیت به معنای ترکیب و مرکب بودن است زیرا ورقهای کامپوزیت از دو ورق آلومینیومی ، دولایه چسب و یک لایه پلی اتیلن ساخته شده است ، پس از چسباندن لایه ها ، در سطحی بیرونی تابلو کامپوزیت از رزین PVDF استفاده می شود تا این تابلو از رطوبت و پوسیدگی معصون بماند . به طور کلی تابلو کامپوزیت دارای ویژگی های منحصر به فردی است و همین امر سبب می شود از ورق کامپوزیت به عنوان زیرساخت تابلوهای تبلیغاتی دیگر و همچنین نمای ساختمان ها بهره ببرند

  • علی صادقی