گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

تابلو وکیوم

 

تابلو وکیوم :

تابلو وکیوم یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که توسط خلاء تشکیل شده در ترموفرمینگ و ورق پلاستیکی با دمای تشکیل دهنده گرم شده بر روی ورق پلکسی حاصل می شود و به شکل خلاء در قالب گنجانده می شود . در این روش برجستگی حروف توسط خلاء صورت می گیرد . برای اینکه در حروف برجسته وکیوم بتوان شکل پذیری ایجاد نمود از یک پرسی یک چوب فوم ساختاری ، قالب ریخته گری و یا ماشین آلومینیومی استفاده می کنند که این عمل سبب ایجاد شکل دلخواه تابلوساز می شود .

در هنگام شکل دهی حروف برجسته وکیوم ، گاهی ممکن است تابلوساز با مشکلاتی مواجه شود یکی از این مشکلات این است که مقداری رطوبت جذب پلاستیک می شود که این عامل سبب ایجاد حباب هایی در لایه های داخلی حروف می شود که تابلوساز با استفاده از حرارت می تواند این حباب ها را بخشکاند . مشکل دومی که ممکن است در هنگام ساخت تابلو وکیوم رخ دهد این است که زمانی که یک قالب بزرگتر از حد باشد ممکن است پس از عمل حرارت دهی حروف برجسته به قالب بچسبد برای حال این مساله تابلوساز از یک زاویه پیشین سه درجه یا بیشتر بهره می برد .

برجستگی حروف تابلو وکیوم توسط خلاء و حرارت دهی را می توان دو یا سه سانتی متر در نظر گرفت .

قیمت تابلو وکیوم :

به دلیل اینکه برای ساخت تابلو وکیوم نیاز به استفاده از دستگاه های مخصوص و مکان بزرگی برای کارگاه تابلوسازی است بنابراین ساخت این تابلو هزینه بیشتری می طلبد .

انواع قالب های تابلو وکیوم :

قالب آلومینیومی حروف وکیوم :

در این روش قالب های آلومینیومی در ریخته گری که دارای خطوطی است که می توانند دمای عبور کننده را کنترل نمایند تا گرمای تولید شده جهت فرم دهی پلاستیک را کنترل نمایند و سرعت تولید را بالا ببرند .

قالب کامپوزیتی حروف برجسته وکیوم :

این قالب ها توسط رزین پرشده ساخته می شوند که در ابتدا مایع هستند اما با گذشت زمان سخت تر می شوند .

تابلو وکیوم سه بعدی :

در این روش برجستگی حروف بیشتر می شود و در زاویه های متعدد نمایان می شود و زیبایی تابلو دو چندان می شود .

  • ۹۸/۰۹/۲۱
  • علی صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی