گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

تابلو فلکسی

یکی از روش های تبلیغاتی مرسوم در دنیای کسب و کار تابلوسازی است . تابلوها به شیوه های متعددی نظیر تابلو چلنیوم ، تابلو نئون ، تابلو پلکسی گلاس ، تابلو چوبی مغازه یا همان ترموود ، تابلو کامپوزیت و روشهای دیگر ساخته می شوند یکی از روش های تابلوسازی ساخت تابلو فلکسی است .

تابلو فلکسی چیست ؟

تابلو فلکسی یکی ازقدیمی ترین  تابلوهای تبلیغاتی زیبا و مقرون به صرفه است که  امکان نصب لامپ های فلورسنت یا مهتابی و داشتن تابلو با نور در آن فراهم می باشد . در واقع فلکسی یک نوع متریال تابلوهای فلکسی است از این تابلو به عنوان تابلو سر درب  یا تابلو مغازه و  یا تبلیغات محیطی بهره می گیرند . این تابلوها دارای صفحه هایی انعطاف پذیر هستند و خاصیت روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ آنها باعث شده است به همین دلیل در برابر اشعه UV مقاوم هستند .

روش های نصب تابلو فلکسی :

 مکعبی

ریلی

سپری

فلکسی نیز مانند هر تابلو دیگر از دو نوع چینی و کره ای تشکیل شده است که اگر هزینه بالایی دارید و قیمت تابلو فلکسی فیس برایتان زیاد نیست اولویت انتخاب خود را برروی جنس کره ای قرار دهید .

روش ساخت و نصب تابلو فلکسی :

ساخت تابلو فلکس دارای چندین مرحله می باشد :

مرحله اول ) طرح های تابلو توسط طراح و با استفاده از نرم افزار فتوشاپ به انجام می رسد

مرحله دوم )  پس از آماده سازی طرح آن را بر روی متریال فلکسی توسط دستگاه های چاپ ، به چاپ می رسانند .

مرحله سوم ) یک قاب که از نوع پروفیل است را آماده و فلکسی بر روی آن سوار می کنند

مرحله چهارم ) پس از ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی فلکسی نوبت به نورپردازی می رسد .  نور این مدل از روش تبلیغاتی توسط مهتابی تامین می شود در این مرحله نصب مهتابی بر روی ورق های گالوانیزه یا همان سینی مهتابی که به صورت کشویی است در قاب پروفیل جاسازی می شود و با نصب پرژکتور بر روی کار یا نصب ال ای دی در پشت کار نورپرازی نیز به اتمام می رسد .

روکشهای مورد استفاده در فلکس

این روکشها به دو صورت بر روی کار نصب می شوند

روش اول سپری کلیپسی

روش دوم پرچی

تفاوت بنر و فلکسی :

تنها تفاوت حائزاهمیت بین بنر و فلکسی فیس نورپردازی است اگر در ساخت تابلو تبلیغاتی خود نیازی به نور ندارید می توانید از بنر استفاده کنید و نور کمی هم توسط پرژکتور برای آن فراهم نمایید اما اگر نور برایتان اهمیت دارد می توانید از فلکسی فیس که توانایی عبور نور از خود را دارد استفاده نمایید .

انواع تابلو فلکسی :

تابلو فلکسی فیس :

در این روش از ساخت تابلو فلکس از دو عدد فریم استفاده می شود که در فریم زیرین مهتابی که عامل نور است بر روی ورق گالوانیزه نصب شده و در فریم رو پارچه را قرار می گیرد .

تابلوی تک فریم :

در این روش تابلو از یک فریم تشکیل شده است که روی پارچه قرار دارد و از پرژکتور برای نوردهی آن استفاده می شود.

 

  • ۹۸/۰۲/۲۶
  • علی صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی