گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

امروزه به دلیل افزایش رقابت های میان کسب وکارها هر تولید کننده ای که تبلیغات بیشتری داشته باشد مشتریان بیشتری را جذب می کند . یکی از روش های رایج تبلیغاتی برای معرفی کالاها یا خدمات تابلوسازی است .  برای اینکه بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید نیاز به روش های تبلیغاتی متعدد و صرف کمی هزینه دارید  . شیوهای تبلیغات به گونه های متفاوت در عرصه بازاریابی محیا می باشد اینکه شما کدام روش تبلیغاتی را برمی گزینید بستگی به نحوه تعامل شما با مشتریانتان دارد . اگر مشتریان دائمی شما از طریق اینترنت و یا شبکه های اجتماعی با شما ارتباط برقرار می کنند می توانید با چاپ بنرهای تبلیغاتی زیبا در سایت های مرتبط با حیطه کاری خود و یا با تبلیغات در شبکه های اجتماعی به تبلیغ کسب و کارتان بپردازید اما اگر مشتریان شما از طریق شیوه های سنتی همچون چاپ کارت پستال ، تراکت ، بیلبورد ، بنر و با تبلیغات در نقطه فروش همچون  تابلوهای تبلیغاتی ، استندهایی تبلیغاتی و غیره با شما ارتباط برقرار  می کنند می توانید از روشهای چاپی و سنتی برای تبلیغ خود بهره بگیرید . 

تابلوهای تبلیغاتی به شیوه های گوناگون و با اسامی مختلف همچون تابلو استیل ، تابلو برجسته ، تابلو چلنیوم ، تابلو کامپوزیت ، لایت باکس ، تابلو نئون پلاستیک ، تابلو پلکسی گلاس و سایر انواع تابلوهای تبلیغاتی در بازار کار موجود می باشد .

یکی از انوع تابلوهای تبلیغاتی که سالهاست در معرض دید عموم است و می تواند به صورت مملوس با تصاویر و ویدیوها و نوشته متحرک به صورت بصری ذهن خواننده یا بیننده را درگیر نماید تابلو روان می باشد . این تابلو در رنگ های تک رنگ و تمام رنگ محیاست و جانشین خوبی برای تابلو نئون و تابلو فلکسی می باشد .

تابلو روان برای انجام تبلیغات در محیط های باز به عنوان تابلو سر در مغازه  و یا در  محیط های بسته بکار گرفته می شود ساختمان فیزیکی این تابلوهای از چند بخش به شرح زیر تشکیل شده است  :

1) ماژول : ماژولها بلوک های آماده و قابل تعویضی هستند که به صورت مرتب در کنار یکدیگر قرار می گیرند .

2) برد کنترل  : در تابلو ال ای دی برد کنترل وظیفه اجرای برنامه انیمشنی طراحی شده را بر عهده دارد .

3) منبع تغذیه :  تامین کننده برق مورد نیاز بین ماژول ها و برد کنترل می باشد

مزایای تابلو led :

قابلیت پخش فیلم ها و تصاویر و نوشته های غیرمنسجم به صورت منسجم

تنوع رنگها

دارای نور باکیفیت

دوام بالا

توان مصرفی برق پایین

دارای وزن سبک و امکان جابه جایی آسان

امکان انجام تغییر سایز و تغیر نوع انیمشن نمایش آن

 


  • ۹۸/۰۳/۰۲
  • علی صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی