گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

گروه تولیدی ایمن نورتاب

تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

تابلو راهنما چیست ؟

یکی از انواع تابلوها که درمکان های عمومی ، تجاری ، تفریحی برای راهنمایی افراد نصب می شود و به افراد در دسترسی سریع به مکان یا افراد یاری می رساند تابلو راهنما می باشد .

تابلو راهنما به چند دسته تقسیم می شود ؟

1) تابلوهای سالنی : تابلوهای سالنی به کلیه تابلوهایی اطلاق می شود در داخل مکان های عمومی ، تجاری ، تفریحی و فرهنگی برای هدایت مراجعین نصب می شود . ازجمله این تابلوها می توان به تابلو راهنمای دو طرفه ، تابلو راهنمای ایستاده ، تابلو اعلانات ، استند تبلیغاتی ، تابلو راهنمای سر درب ، تابلو لایت باکس ، تابلو اسامی افراد ، تابلو شماره سر درب اتاق ها ، تابلو ورود ، تابلو خروج اضطراری و موارد دیگر اشاره نمود .

2) تابلوهای محیطی : تابلوهای محیطی در فضای شهری برای هدایت افراد و رانندگان وسایل نقلیه نصب می شود . این تابلوها به طور عمومی به چند دسته کلی تقسیم می شود که عبارتند از :

الف )  نشانه های بازدارنده راهنمایی و رانندگی :  این تابلوها به صورت تابلو فلزی با رنگ نما ساخته می شوند نقش هدایت رانندگان در مسیر را دارند و به طور کلی شامل علائمی می شوند که هر گونه ضرورت ، ممنوعیت و یا محدودیت را به افراد اعلام می نماید .

ب ) تابلوهای هشدار دهنده : این تابلوها نیز از جنس فلز می باشند و معمولا به شکل مثلث ساخته می شوند و جهت اطلاع افراد از خطرات جاده ای مورد استفاده واقع می شود .

پ) تابلوهای آگاهی دهنده و یا اخباری : از این تابلوها جهت راهنمایی بخش های مختلف جاده ای نظیر اطلاعات مرتبط با مسیرها ، مکان های عمومی نظیر بیمارستان ها ، نمایشگاه ها ، فرودگاه ها ، ترمینال ها و... استفاده می گردد که اکثریت این تابلوها به شکل مستطیل می باشند .

ج) تابلوهای محلی : جهت تعیین مرز ها و جهت جاده ها کاربرد دارد .

 


  • ۹۸/۰۴/۰۹
  • علی صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی